Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok denne nå, den er vel godt positiv?

Fått neeeesten positive tester i 4 dager nå
Er en lang syklus på meg denne mnd også, positiv EL test på dag 19. EL dukker nok opp hos deg snart også nåDa ser det ut som EL venter litt med å komme, virker som jeg må belage meg på laaaang syklus denne gangFått neeeesten positive tester i 4 dager nå
Testen var mega negativ igjen nå. Prøver igjen imorgen
Vis vedlegget 341066
Er en lang syklus på meg denne mnd også, positiv EL test på dag 19. EL dukker nok opp hos deg snart også nå![]()

Ja det er kjempe kjedelig å vente! Helt forferdelig egentligKjipt med lange sykluser, men EL kommer etterhvert, bare så kjedelig å vente![]()

Ja det er kjempe kjedelig å vente! Helt forferdelig egentligvet ikke hva jeg skal gjøre omdagen, for å få tiden til å gå
![]()
Ja det er kjempe kjedelig å vente! Helt forferdelig egentligvet ikke hva jeg skal gjøre omdagen, for å få tiden til å gå
![]()
Kommer dere til å vente helt til ikm før å ta testen eller kommer dere til å ta før tror ikke jeg klarer å vente helt til da men skal prøve

Er en testetøs deluxe, så tester fra jeg er 7 dpo![]()
Jeg pleier å vente liker å gå litt i spenning..Kommer dere til å vente helt til ikm før å ta testen eller kommer dere til å ta før tror ikke jeg klarer å vente helt til da men skal prøve
Aaah, dagene går jo sååå sakteEr så enig, og jeg er så utålmodig av meg ifra ogsåmen fyller nå dagene med julebakt, julepynting av hjemmet, hektiske dager med møter her og der
![]()
Jeg pleier å vente liker å gå litt i spenning..
jeg har en som kan testes 6dager før mens
Aaah, dagene går jo sååå sakteselv med to små her så skulle tiden gått fortere egentlig, men sånn er det når man går å venter på noe
kanskje jeg skal begynne å pynte til jul jeg å! Det er noe av det beste jeg vet!
![]()
jaaah, pynt til jul du også