<3 IKM uke 49 <3

Tok denne nå, den er vel godt positiv?

Vedlegg

• 6C2DB60C-4DA1-4331-A533-D58A4B82F53D.jpeg
    6C2DB60C-4DA1-4331-A533-D58A4B82F53D.jpeg
    42,3 KB · Visninger: 98
Da ser det ut som EL venter litt med å komme, virker som jeg må belage meg på laaaang syklus denne gang:hilarious::shifty: Fått neeeesten positive tester i 4 dager nå:rolleyes:

Testen var mega negativ igjen nå. Prøver igjen imorgen:joyful:

20201117_131700.jpg

Er en lang syklus på meg denne mnd også, positiv EL test på dag 19. EL dukker nok opp hos deg snart også nå :D

Kjipt med lange sykluser, men EL kommer etterhvert, bare så kjedelig å vente:hilarious:

Så rart det kan svinge så mye fra neeesten positiv til ikkeo_O
20201117_153018.jpg

Kommer dere til å vente helt til ikm før å ta testen eller kommer dere til å ta før tror ikke jeg klarer å vente helt til da men skal prøve

Ja det er kjempe kjedelig å vente! Helt forferdelig egentlig :p vet ikke hva jeg skal gjøre omdagen, for å få tiden til å gå :yuck:

Er så enig, og jeg er så utålmodig av meg ifra også:p men fyller nå dagene med julebakt, julepynting av hjemmet, hektiske dager med møter her og der:)

Kommer dere til å vente helt til ikm før å ta testen eller kommer dere til å ta før tror ikke jeg klarer å vente helt til da men skal prøve

Er en testetøs deluxe, så tester fra jeg er 7 dpo:joyful:

Jeg pleier å vente liker å gå litt i spenning..

Er så enig, og jeg er så utålmodig av meg ifra også:p men fyller nå dagene med julebakt, julepynting av hjemmet, hektiske dager med møter her og der:)
Aaah, dagene går jo sååå sakte :p selv med to små her så skulle tiden gått fortere egentlig, men sånn er det når man går å venter på noe :p kanskje jeg skal begynne å pynte til jul jeg å! Det er noe av det beste jeg vet! :D

Aaah, dagene går jo sååå sakte :p selv med to små her så skulle tiden gått fortere egentlig, men sånn er det når man går å venter på noe :p kanskje jeg skal begynne å pynte til jul jeg å! Det er noe av det beste jeg vet! :D

Ja, veit, går såå sakte når man venter på noe:hilarious: jaaah, pynt til jul du også:greet008:gen014:santa

Da var testen sterkere igjen:hilarious::wacky:

20201117_193117.jpg

Back
Topp