<3 IKM uke 49 <3

Neindet er sikkert og visst! :p EL kommer nok! Hvis den ikke allerede har vært uten at jeg har klart å fange det opp på testene :p

Håper EL ikke har vært, så du ikke har gått glipp av den. Tviler, siden du ikke har hatt så sterke tester, men kan jo ha skjedd!? Ikke lett å vite, annet enn å fortsette med testingen:happy:

Åh, så fint! Det klør i fingrene her etter å pynte, men mannen i hus lar meg ikke :p jeg må vente til 1 advent :p

Takk:Heartred

Hahah, jeg er nok veldig heldig:joyful: Min mann er like, hvis ikke mer jule-entusiastisk enn meg:greet008 Vi er en skikkelig julefamilie deluxe, da:) Du kan se mer julebilder fra dagboka mi:santa

Håper EL ikke har vært, så du ikke har gått glipp av den. Tviler, siden du ikke har hatt så sterke tester, men kan jo ha skjedd!? Ikke lett å vite, annet enn å fortsette med testingen:happy:
Har nok isåfall ikke gått glipp av den, har lagt inn aksjer annenhver dag siden mensen stoppa :p får krysse fingrene for at gubben orker annenhver dag en uke til:hilarious:

Har nok isåfall ikke gått glipp av den, har lagt inn aksjer annenhver dag siden mensen stoppa :p får krysse fingrene for at gubben orker annenhver dag en uke til:hilarious:

Da har du fått sikret seg iallefall:thumleft Hahah, satser på han gjør det:hilarious:

Jeg må huske å teste i morra. Har glemt det de siste dagene og oppdaget i stad på Premom at eggløsning skal være på mandag. Så da må testinga begynne!!! :-) jeg er klar for ny pp nå!!

Jeg må huske å teste i morra. Har glemt det de siste dagene og oppdaget i stad på Premom at eggløsning skal være på mandag. Så da må testinga begynne!!! :) jeg er klar for ny pp nå!!

Weee, spennende:smiley-bounce012 Jeg skal ha EL på onsdag:smiley-angelic005 Måtte vi få to streker alle sammen:smiley-angelic001:Heartred

Cd 11 og femte dagen med høy på monitoren, håper virkelig EL kommer de neste dagene og at jeg får en tilnærmet normal syklus denne måneden..

Cd 11 og femte dagen med høy på monitoren, håper virkelig EL kommer de neste dagene og at jeg får en tilnærmet normal syklus denne måneden..

Pleier du å ha en veldig kort syklus? Får først høy på monitor på dag 10 eller 11 , jeg, men så har jeg enten vanlig eller laaaang syklus.

På CD 10 og fikk høy på monitor idag, og ser stigning på EL-test:happy: Kanskje det blir en kort syklus denne gang også?:rolleyes: Lady-comp viser sjans for gutt nå.
20201113_080939.jpg

20201113_074952.jpg

20201113_075001.jpg

20201113_082741.jpg

Pleier du å ha en veldig kort syklus? Får først høy på monitor på dag 10 eller 11 , jeg, men så har jeg enten vanlig eller laaaang syklus.
Jeg har hatt veldig ustabile sykluser siden jeg tok ut spiralen i juni. Sist fikk jeg supersterk strimmel på cd 10 og så tr på cd 23. Før der var syklusen på 37 dager.

Skal sies at monitoren ikke har oppdaget stigning i lh enda, kun østrogen.

Jeg har hatt veldig ustabile sykluser siden jeg tok ut spiralen i juni. Sist fikk jeg supersterk strimmel på cd 10 og så tr på cd 23. Før der var syklusen på 37 dager.

Skal sies at monitoren ikke har oppdaget stigning i lh enda, kun østrogen.

Kanskje du har veldig kort LH-topp?
Var en pp med monitoren hvor ikke den slo ut på maks, men gikk 11 dager på høy bare. Da blr jeg gravid med sønnen min som blir 2 år om noen dager:D Testet positivt med babyplan strimmel eggløsningstester, så gikk heldigvis ikke glipp av EL.

Har både korte og lange sykluser jeg også, alt fra 29-35 dagero_O

Yes, el-testen er blitt sterkere igjen:D
20201113_162529.jpg

Kanskje du har veldig kort LH-topp?
Var en pp med monitoren hvor ikke den slo ut på maks, men gikk 11 dager på høy bare. Da blr jeg gravid med sønnen min som blir 2 år om noen dager:D Testet positivt med babyplan strimmel eggløsningstester, så gikk heldigvis ikke glipp av EL.

Har både korte og lange sykluser jeg også, alt fra 29-35 dagero_O

Forrigr syklus så sånn ut med strimler. Glemte å teste med strimmel i går, så skal teste snart.

Vedlegg

• Screenshot_20201113-173528_Premom.jpg
    Screenshot_20201113-173528_Premom.jpg
    21,6 KB · Visninger: 71
Jeg drister meg til å hoppe inn her :D

Panda2013 - 27 år - PP6 - B2 - EL 20/11 - IKM 03/12

Ojj, nesten positiv test nå:wideyed: På CD 10, det er way too early til å være meg:eek:

20201113_183637.jpg

Back
Topp