mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ser sånn ut nå

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Positiv i morgon daTok en til
Den ble sånn. Er vel så godt som positiv? Jeg er vant med at teststreken blir mer sterk enn dette, men den er kanskje det imorgen
Vis vedlegget 340643
Positiv i morgon daspennande.
Snart testing att her og no, CD 6 idag og spottar berre litt no
Kjenner allerede til stikkinger på høgre side.
Pleier å få tidligst EL på dag 15, er kun på CD 11 imorgen. Så tror egget har prøvd, men. Vi får se
jaaah, når pleier du å få EL? Deilig at TR snart har dratt sin vei
Det håpar eg ogMjaaa, er ikke sikker på den blir positiv imorgen, men vi får nå sePleier å få tidligst EL på dag 15, er kun på CD 11 imorgen. Så tror egget har prøvd, men. Vi får se
jaaah, når pleier du å få EL? Deilig at TR snart har dratt sin vei
Håper hun blir borte i 9 mnd
![]()
pleidd å fått EL på CD16, men vart på CD14 sist gang
så spent på når det blir denne gangen Det håpar eg ogpleidd å fått EL på CD16, men vart på CD14 sist gang
så spent på når det blir denne gangen
Håpar det klaffar for oss alle denne pp
![]()
Krysser fingrene for at vi alle får 2 streker denne gang
Altså, beklager detaljer. Men nå ikveld fikk jeg økt el slim med en god del blodspor i. Mye mer enn før idag. Hatt murringer, og stikkinger både i magen og brystene. fortsatt er det negativ test, men dette må jo være tegn på el?
Aner ikke om du har EL nå? Jeg kan fint ha elslim i 5 dager før EL
Aner ikke om jeg har detÅ.ha litt blod når man har EL, sies å bety at man er ekstra fruktbarAner ikke om du har EL nå? Jeg kan fint ha elslim i 5 dager før EL
Fortsett å test å legg inn aksjer
masse lykke til
![]()
den var selvsagt veldig negativ. Jeg er så dust av og til.
derfor driver jeg å håper på at eggløsning skal forte seg før mannen går lei av å humpe på meg 

Haha jeg er helt lik. Hodet lever sitt eget liv! Har lagt inn aksjer annenhver dag, men eggløsning kan fortsatt ikke ha vært her, men isåfall er den nok her innen onsdag til uka. Er redd da for st han ikke orker å legge inn aksjer imorgen og tirsdagJada, ei uke ut i prøvingen og hodet mitt har allerede gått bananas. I dag, CD8, tok jeg min første el-testden var selvsagt veldig negativ. Jeg er så dust av og til.
Mannen er spenna klar og har «øvd seg», som han sier, hver dag siden mensen forsvant. Egentlig helt i orden det da. Sexlivet har vært ganske dødt siste månedene, så det er bare koselig. Jeg er bare redd han skal bruke seg oppderfor driver jeg å håper på at eggløsning skal forte seg før mannen går lei av å humpe på meg
![]()
Hadde ikke du ganske tydelige tester igår?CD11 og egget klarte ikke å slippeTesten var tydelig negativ idag. Håper EL kommer på onsdag først, fordi mannen skal på UL og få svar på viktige blodprøver på tirsdag. Så kommer EL før, så blir det prøvepause denne mnd
![]()
Hadde ikke du ganske tydelige tester igår?kanskje el var igår?
![]()
Åja okJeg temper, så vet det ikke var igår![]()
Åja oksatse på den kommer så det klaffer for dere da
![]()