<3 IKM uke 49 <3

Ser sånn ut nå:wideyed:
20201113_184954.jpg

Altså, jeg hakke tro på EL kommer nå, må være lureri eller noe?o_O Tenker kanskje egget prøver, men tviler sterkt på at jeg har EL før onsdag, synes bare det er så rart:confused004

Tok en til:hilarious:
Den ble sånn. Er vel så godt som positiv? Jeg er vant med at teststreken blir mer sterk enn dette, men den er kanskje det imorgen:rolleyes:

20201113_205116.jpg

Positiv i morgon da :) spennande.
Snart testing att her og no, CD 6 idag og spottar berre litt no :D
Kjenner allerede til stikkinger på høgre side.

Mjaaa, er ikke sikker på den blir positiv imorgen, men vi får nå se:hilarious: Pleier å få tidligst EL på dag 15, er kun på CD 11 imorgen. Så tror egget har prøvd, men. Vi får se:joyful: jaaah, når pleier du å få EL? Deilig at TR snart har dratt sin vei:D Håper hun blir borte i 9 mnd:Heartred

Altså, beklager detaljer. Men nå ikveld fikk jeg økt el slim med en god del blodspor i. Mye mer enn før idag. Hatt murringer, og stikkinger både i magen og brystene. fortsatt er det negativ test, men dette må jo være tegn på el?

Mjaaa, er ikke sikker på den blir positiv imorgen, men vi får nå se:hilarious: Pleier å få tidligst EL på dag 15, er kun på CD 11 imorgen. Så tror egget har prøvd, men. Vi får se:joyful: jaaah, når pleier du å få EL? Deilig at TR snart har dratt sin vei:D Håper hun blir borte i 9 mnd:Heartred
Det håpar eg og :smiley-angelic001 pleidd å fått EL på CD16, men vart på CD14 sist gang :hilarious: så spent på når det blir denne gangen :p Håpar det klaffar for oss alle denne pp :)

Det håpar eg og :smiley-angelic001 pleidd å fått EL på CD16, men vart på CD14 sist gang :hilarious: så spent på når det blir denne gangen :p Håpar det klaffar for oss alle denne pp :)

Aaah, så EL kom før i forrige PP, håper den gjør det denne gangen også:D Er spent på når jeg får EL jeg også:rolleyes: Vi får nå se:hilarious: Krysser fingrene for at vi alle får 2 streker denne gang:smiley-angelic001

Altså, beklager detaljer. Men nå ikveld fikk jeg økt el slim med en god del blodspor i. Mye mer enn før idag. Hatt murringer, og stikkinger både i magen og brystene. fortsatt er det negativ test, men dette må jo være tegn på el?

Å.ha litt blod når man har EL, sies å bety at man er ekstra fruktbar:joyful: Aner ikke om du har EL nå? Jeg kan fint ha elslim i 5 dager før ELo_O Fortsett å test å legg inn aksjer:D masse lykke til:Heartred

Å.ha litt blod når man har EL, sies å bety at man er ekstra fruktbar:joyful: Aner ikke om du har EL nå? Jeg kan fint ha elslim i 5 dager før ELo_O Fortsett å test å legg inn aksjer:D masse lykke til:Heartred
Aner ikke om jeg har det :p testene er jo negative, så enten kort LH topp som ikke har blitt fanget opp, eller EL om få dager :p

Innbiller meg at EL nærmer seg. Høy på sjette dagen, men uten lh stigning. Kjenner likevel noe i høyre side og begynner å få el-slim. Spennende :)

Jada, ei uke ut i prøvingen og hodet mitt har allerede gått bananas. I dag, CD8, tok jeg min første el-test :hilarious: den var selvsagt veldig negativ. Jeg er så dust av og til.

Mannen er spenna klar og har «øvd seg», som han sier, hver dag siden mensen forsvant. Egentlig helt i orden det da. Sexlivet har vært ganske dødt siste månedene, så det er bare koselig. Jeg er bare redd han skal bruke seg opp :banghead: derfor driver jeg å håper på at eggløsning skal forte seg før mannen går lei av å humpe på meg :nailbiting::hilarious:

CD11 og egget klarte ikke å slippe:rolleyes: Testen var tydelig negativ idag. Håper EL kommer på onsdag først, fordi mannen skal på UL og få svar på viktige blodprøver på tirsdag. Så kommer EL før, så blir det prøvepause denne mndo_O

Jada, ei uke ut i prøvingen og hodet mitt har allerede gått bananas. I dag, CD8, tok jeg min første el-test :hilarious: den var selvsagt veldig negativ. Jeg er så dust av og til.

Mannen er spenna klar og har «øvd seg», som han sier, hver dag siden mensen forsvant. Egentlig helt i orden det da. Sexlivet har vært ganske dødt siste månedene, så det er bare koselig. Jeg er bare redd han skal bruke seg opp :banghead: derfor driver jeg å håper på at eggløsning skal forte seg før mannen går lei av å humpe på meg :nailbiting::hilarious:
Haha jeg er helt lik. Hodet lever sitt eget liv! Har lagt inn aksjer annenhver dag, men eggløsning kan fortsatt ikke ha vært her, men isåfall er den nok her innen onsdag til uka. Er redd da for st han ikke orker å legge inn aksjer imorgen og tirsdag :p ikke fått noen positiv el test, men igår hadde jeg veldig nye el slim, med blod. Så det er mulig eggløsningen var igår, vanskelig dette! Vi får satse på at mannfolka våre ikke går lei, og at det blir en spire ut av det :D

Martemor -25 år - pp3 - b2 - EL 14.11 IKM 30.11

Da fikk jeg også positiv El test før tiden. El skal egentlig ikke komme før på onsdag. Men jeg hadde tydelig El slim i går. Spennende!
Da blir det å legge inn aksjer for fult de neste dagene !

8768E352-2FE8-41A3-8756-AA1463CEDA60.png

Åja ok :) satse på den kommer så det klaffer for dere da :D

Håper den kommer til på onsdag på CD15, tidligst tirsdag, for mannen må sjekkes for sykdom på tirsdag. Vi har venta på svar i 3 uker nå. Så om EL brått kommer før, så blir det pp denne mnd:angel5

Back
Topp