<3 IKM uke 42 <3

TR her

Mest frustrerende å ikke vite egentlig, gikk det ikke denne runden så går det helt fint men da kan kroppen gjerne reagere å få tr så man kan prøve igjen

Jeg forstår deg veldig godt! Og ville tenkt akkurat det samme! Limboland er håpløst... Håper du får et svar snart!!!:shy:

Hm... Men har du tatt en ny test da? Den var jo så sterk....

Ja, var jo ganske tydelig at det var strek der - så jeg aner ikke. Noe feil med testen kanskje ? :/ nå har tanta forsvunnet så vi begynner nå å prøve igjen :) vi fikk jo bare til å legge inn aksjer 1 dag forrige måned rundt el så, denne gangen er vi hjemme og ikke i syden ( da vi var der måtte vi dele rom med ungene ) Hehe. Lykke til videre i termingruppe til deg :)

Ja, var jo ganske tydelig at det var strek der - så jeg aner ikke. Noe feil med testen kanskje ? :/ nå har tanta forsvunnet så vi begynner nå å prøve igjen :) vi fikk jo bare til å legge inn aksjer 1 dag forrige måned rundt el så, denne gangen er vi hjemme og ikke i syden ( da vi var der måtte vi dele rom med ungene ) Hehe. Lykke til videre i termingruppe til deg :)

Da blir det ordentlig prøving med andre ord :P Masse lykke til denne ppen, måtte det bli den siste - i denne omgang ;) :P

Før de nye tollreglene kom, kunne man bestille dette på nett fra Danmark. Nå er det å få kjøpt på enkelte apotek som fører homeopatmedisin. Jeg fikk kjøpt det på et apotek i Trondheim, vet av ei som bestilte pr. post derfra i etterkant, så de sender også. Det skader ikke å prøve. Legger ved et bilde på alt av "kjerringråd" m.m. man kan prøve. Noe hadde vi tilfeldigvis i huset fra før, men er man "desperat", så er man "desperat"! ;) Var kun temping, EL-tester som bekreftet temping og babyklisteret jeg brukte. :)

Vis vedlegget 203323

Hei :) hvor har du kjøpt babyklister? Er det den hvite boksen?:)

Hei :) hvor har du kjøpt babyklister? Er det den hvite boksen?:)

Hei!

Kjøpte babyklisteret på et apotek i byen (Trondheim) som fører homeopatmedisin. Regner med du kan få tak i det dersom du kontakter en homeopat i nærheten av deg, da mange av de bruker dette også til andre ting. Her er linken til apoteket - https://www.vitusapotek.no/vitusapotek/1377. Ta kontakt med de og høre om de har pålager/kan anskaffe det og evt. sende det til deg, dersom du ikke bor i nærheten. Betalte 187kr. for det, og har allerede brukt det i 3 uker, varer sikkert i minst 6 uker til. Man kan bare ta det til det blir tomt. :) Lykke til og bare rop ut igjen om det er noe du lurer på. :)

thumb_IMG_1882_1024.jpg

Hei!

Kjøpte babyklisteret på et apotek i byen (Trondheim) som fører homeopatmedisin. Regner med du kan få tak i det dersom du kontakter en homeopat i nærheten av deg, da mange av de bruker dette også til andre ting. Her er linken til apoteket - https://www.vitusapotek.no/vitusapotek/1377. Ta kontakt med de og høre om de har pålager/kan anskaffe det og evt. sende det til deg, dersom du ikke bor i nærheten. Betalte 187kr. for det, og har allerede brukt det i 3 uker, varer sikkert i minst 6 uker til. Man kan bare ta det til det blir tomt. :) Lykke til og bare rop ut igjen om det er noe du lurer på. :)

Vis vedlegget 204854

Tusen takk for svar søte deg :D kan jeg spørre når man skal begynne å ta de?
Igjen Gratulerer så mye med bebi i magen <3 du må nye tiden masse :D

Back
Topp