Har du testet noe mer?? Skal jeg sette deg opp som gravid??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan sette meg på trDen kommer enten ila dagen eller i morgen ser jeg.
![]()
Gratulerer til dere som har testet positivt!
Og til dere som har fått TR - spiren sitter på gullegget på neste PP!![]()
Da regner jeg med at jeg kan sette deg opp som gravid![]()
![]()
![]()
Gratulerer så masse!![]()
Nesten litt vondt å legge ut når så mange sliter;men her er morgenens testsender masse babystøv til alle som venter;og alle som må i ny pp
![]()
Før de nye tollreglene kom, kunne man bestille dette på nett fra Danmark. Nå er det å få kjøpt på enkelte apotek som fører homeopatmedisin. Jeg fikk kjøpt det på et apotek i Trondheim, vet av ei som bestilte pr. post derfra i etterkant, så de sender også. Det skader ikke å prøve. Legger ved et bilde på alt av "kjerringråd" m.m. man kan prøve. Noe hadde vi tilfeldigvis i huset fra før, men er man "desperat", så er man "desperat"!Var kun temping, EL-tester som bekreftet temping og babyklisteret jeg brukte.
Vis vedlegget 203323
![]()
Nesten litt vondt å legge ut når så mange sliter;men her er morgenens testsender masse babystøv til alle som venter;og alle som må i ny pp
![]()
TakkGratulerer![]()
Nei har ikke testet mer men TR kom igår, til tross for strekenHar du testet noe mer?? Skal jeg sette deg opp som gravid??![]()
![]()
Masse lykke tilGratulerer til alle som er gravideog lykke til videre med spirene deres.
selv kom TR igår, så jeg går over i ny prøveperiode! Ønsk meg lykke til
![]()
Nei nei! Kan du ikke vente til termin da? Så jeg er helt sikker?Tar en ny test på lørdag, som egentlig var testedagen i følge FF, som var den opprinnelige testdagen min - helt til noen her inne overtalte meg til en testdate sist lørdag!
![]()

Ja, FF har en tendens til å sette en sen testdato. Min er ikke før på tirsdag Nei har ikke testet mer men TR kom igår, til tross for streken![]()
Fredag 21.oktober, pp1, prøver på nummer to![]()
Har aldri prøvd EL-tester før.. Burde kanskje har prøvd for lengst da jeg er i PP nr 8Men EL-slim i går og i dag! Aksjer legges inn
Lykke til denne uken, jenter!!
Regner med tanta er rett rundt hjørnet, så IKM 21/10 her![]()
Ja, så negativ test som det går an her. Men jeg mistenker også at ikm kan være om 3-4 dager.. med tanke på el-smertene jeg hadde, men jeg vet altså ikkeHvordan går det med deg?? Testet noe??![]()