Juhu <3Klart du henger med oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhu <3Klart du henger med oss
Åå så spennedeDag 23 av 28/30 dager nå.. Tror jeg brenner av en test om noen timer!
God natta damer, måtte det bli MANGE råååsa babystreker![]()
Dag 23 av 28/30 dager nå.. Tror jeg brenner av en test om noen timer!
HohohohoHåper på det ja
Blir nok å svi av min første test på tirsdag
Såå spent! Nårtid skal du starte å teste?
Dag 23 av 28/30 dager nå.. Tror jeg brenner av en test om noen timer!
Forrige gang e var gravid (uten å vite det enda); var det ubehagelig nederst I magen;kjentes litt småhardt ut ved livmor. .+blødde litt en kveld.. hadde ikke andre symptomer; likevel gravidTirsdag?!? Er jo kjempelenge til jo!Gleder meg til resultatet på din GT.
Det er flere som har inngått en testdate I MORGEN! Iiiiik!! Men akkurat nå er jeg dessverre ikke videre optimistisk, har ganske kraftige magesmerter, så det kjennes ut som TR er på vei, nesten 1 uke for tidlig. Foreløpig er tappen skyhøy, men har ikke noe særlig med symptomer, så. Dessuten spottet jeg brunlig såvidt det var i går. Ikke godt å vite hvordan denne PP'n ender gitt...
Forrige gang e var gravid (uten å vite det enda); var det ubehagelig nederst I magen;kjentes litt småhardt ut ved livmor. .+blødde litt en kveld.. hadde ikke andre symptomer; likevel gravidså ikke gi opp enda
![]()
Heier på degAww... <3 Takk for oppmuntringen!Håper lever jo så klart så lenge ikke TR kommer med et brak, men tenkte blødning er jo sjeldent et positivt tegn...? Trommevirvel til i morgen og klokka tikker ekstra høyt for hvert sekundslag i dag, som en dårlig skrekkfilm!
![]()
Kjedelig....men håpet er da ikke ute endaKlarte ikke dy meg. Tok en test i dag, 11 dpo. Negativikke antydning til en biiiittelite skyggestrrk en gang :/
Testdate??Hvor mange dpo er dere?
Hvilken dpo vil dere starte å teste?
Jeg er 3 dpo i dag (onsdag) og vil starte å teste 7 dpo søndag 16.oktober..!![]()
![]()
![]()
![]()

Hurraaaaaa!
Må ikke gjøre det så lett for meg da, å skulle feige ut...![]()
Fått med deg dette, Mirasi? Jeg ble spurt om å teste på FREDAG allerede, og klarte ikke å si nei.Joine du også?
![]()
Sannsynligheten for skuffelse er stor da jeg bare er 8 dpo da, men er jo moro når vi gjør det sammen! Gærninger! 

Hehe, fredag allerede, ja - OMGSannsynligheten for skuffelse er stor da jeg bare er 8 dpo da, men er jo moro når vi gjør det sammen! Gærninger!
I'm in![]()
Som du vet, frykter jeg skuffelse jeg også. Håper selvfølgelig at ingen blir skuffet i morgen tidlig, men dersom flere skulle bli det, så er vi i alle fall sammen om det, som er en mager trøst! Søren - nå begynner jeg å få sommerfugler i magen for i morgen! Grugledes!! 
Klarte ikke dy meg. Tok en test i dag, 11 dpo. Negativikke antydning til en biiiittelite skyggestrrk en gang :/
Er så spent nåå!
6 DPO i dag, og i morgen er jeg 7 DPO! HÅPER g-testene jeg har bestilt ligger i postkassen når jeg kommer hjem fra jobb, for da trooor jeg nesten jeg må starte i morgen tidlig!
Kanskje litt forhåpningsfull da vi kun har fått lagt inn aksjer 1 gang denne måneden..... Uff![]()
Min test var også negativ, og har tørrere tapp så Tanta kommer nok ganske snart
Går helt fint, trøster oss med at legene sa vi burde vente 1år etter endt cellegift.
Kommer til å ny test lørdags morgen igjen, just in case for da blir det kalas![]()