<3 IKM uke 42 <3

Hei:) Jeg fører meg opp i denne uken også jeg. Har hatt sykluser på 28-30 dager siste halve året. Er i pp4 nå på første barn. Med 29 eller 30 dagers syklus hører jeg til her med IKM 17/10 eller 18/10, og EL 03/10 eller 04/10. Følger også uke 41 mtp syklus på 28 dager.

Da satt jeg deg opp på den 17. oktober, men det kan jo forandres når du vet litt mer om når EL er :) Lykke til! :)

Regner med tanta er rett rundt hjørnet, så IKM 21/10 her :p

Da satt jeg deg opp på den 17. oktober, men det kan jo forandres når du vet litt mer om når EL er :) Lykke til! :)

Tar ikke EL test, tar det som de kommer ;)
Sambo er mest sannsynligvis steril, så vi "stresser" ikke med det :)
Stabile sykluser og kjenner på tapp å merkes på sex lyst + utflod:hilarious:

Jeg er nå i pp 6 i forsøk på første barnet. Jeg har antagelig EL 10. okt og IKM 22. okt. Begynte med vitex første mens dag denne pp så håper det vil ha en innvirkning på min lange syklus! Har kjøpt concieve plus, men har ikke bestemt meg for om jeg skal prøve det denne pp. Nå begynner heldigvis elgjakta, så da kan jeg kanskje få tankene litt bort fra prøvingen :-)

Jeg er nå i pp 6 i forsøk på første barnet. Jeg har antagelig EL 10. okt og IKM 22. okt. Begynte med vitex første mens dag denne pp så håper det vil ha en innvirkning på min lange syklus! Har kjøpt concieve plus, men har ikke bestemt meg for om jeg skal prøve det denne pp. Nå begynner heldigvis elgjakta, så da kan jeg kanskje få tankene litt bort fra prøvingen :)

Har skjønt at Vitex kan ta litt tid før det virker, så hvis du ikke merker noe denne ppen så bare fortsett å ta det! Håper det er elg som skal til for å få deg gravid da :D

Har skjønt at Vitex kan ta litt tid før det virker, så hvis du ikke merker noe denne ppen så bare fortsett å ta det! Håper det er elg som skal til for å få deg gravid da :D
Ja, får bare vente og se ;) Skal til gynekolog og sjekke "babymaskina" 2. november :-) Har ikke troa på at det skjer noe før den tid.:wacky:

Hvilke "triks" skal dere gå for denne ppen? :)
denne gangen blir jeg å bruke El-tester (litt ustabil syklus) og skal bruke vivag før EL og concieve plus under el. Mulig jeg tester ut solvipect i tillegg.
Begynner å bli litt små desperat når man har kommet til pp7 allerede! bah

Back
Topp