Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiJeg fører meg opp i denne uken også jeg. Har hatt sykluser på 28-30 dager siste halve året. Er i pp4 nå på første barn. Med 29 eller 30 dagers syklus hører jeg til her med IKM 17/10 eller 18/10, og EL 03/10 eller 04/10. Følger også uke 41 mtp syklus på 28 dager.
Hei. Syklusene er uregelmessige men denne mnd fikk jeg en 28 dagersyklusså da tror jeg får tr 17.10. Prøver nr 2 over 1,5 år nå.
Regner med tanta er rett rundt hjørnet, så IKM 21/10 her![]()
Regner med tanta er rett rundt hjørnet, så IKM 21/10 her![]()
Da satt jeg deg opp på den 17. oktober, men det kan jo forandres når du vet litt mer om når EL erLykke til!
![]()

Tusen takkDa satt jeg deg opp på den 17. oktober, men det kan jo forandres når du vet litt mer om når EL erLykke til!
![]()
Tusen takkJeg skal holde dere i loopen. Masse lykke til selv!
![]()
Jeg er nå i pp 6 i forsøk på første barnet. Jeg har antagelig EL 10. okt og IKM 22. okt. Begynte med vitex første mens dag denne pp så håper det vil ha en innvirkning på min lange syklus! Har kjøpt concieve plus, men har ikke bestemt meg for om jeg skal prøve det denne pp. Nå begynner heldigvis elgjakta, så da kan jeg kanskje få tankene litt bort fra prøvingen![]()
Ja, får bare vente og seHar skjønt at Vitex kan ta litt tid før det virker, så hvis du ikke merker noe denne ppen så bare fortsett å ta det! Håper det er elg som skal til for å få deg gravid da![]()

Ja, får bare vente og seSkal til gynekolog og sjekke "babymaskina" 2. november
Har ikke troa på at det skjer noe før den tid.
![]()
Det er lov å håpe ;-)Men sikkert godt å ha en dato å forhold seg til og kanskje klarer man "å slappe av" og vips så er man gravid![]()