<3 IKM uke 39 <3

EL flytter litt på seg, derfor jeg ville teste.... vi legger inn aksjer alt etter lyst og mulighet, så sånn sett er det ikke så farlig. Bare at jeg blir så surrete av å ikke vite. Hehe..
hvis den plutselig skal bli positiv igjen, håper jeg den venter til neste helg. Blir ikke noe før da ;)
Fortsetter å teste de neste dagene, så får vi kanskje et svar etterhvert!

Uansett, takk for svar! Ha en fin kveld videre :)
Haha, kjenner til den - må bare vite :rolleyes:
 
Altså, plutselig fått det kviseutbruddet! :bored:
Spesielt på halsen, DET er ikke vanlig her... Skikkelig "byller" som gjør dritvondt + en på nesa! :wtf:

Lurer på om det kan være preggo-hormoner, men...
 
Hyppig tissing her! Og litt uvell i magen.
Regner med det er graviditet og ikke nervøsitet for en stor presentasjon på jobben :evil6
 
Ca 7 dpo her nå. Og ikke noe som helst tegn enda. Vært veldig mer laidback denne PP-en så kanskje jeg slipper unna alle liksom-symptomene xD har liksom ikke helt trua denne her PP-en heller. Har lag tin aksjer annenhverdag siden cd 7, forutenom cd 17 (estimert 3 dpo om EL faktisk var til beregnet tid)

Så kan jo være at vi akkurat har bommet da.
 
Haha, kjenner til den - må bare vite :rolleyes:

Jepp! I dag kom alle EL-symptomer, så var sikker på at EL var utsatt! Tok en EL-test da jeg kom hjem.. fortsatt like svak!
Tester to dager til, så får det bare være! Veldig spent på når tr har tenkt å dukke opp denne pp!!! ;)
 
Ca 7 dpo her nå. Og ikke noe som helst tegn enda. Vært veldig mer laidback denne PP-en så kanskje jeg slipper unna alle liksom-symptomene xD har liksom ikke helt trua denne her PP-en heller. Har lag tin aksjer annenhverdag siden cd 7, forutenom cd 17 (estimert 3 dpo om EL faktisk var til beregnet tid)

Så kan jo være at vi akkurat har bommet da.

Jeg føler det likt.
7dpo og null symptom(bortsett fra det jeg skylder på crinonen)
Blitt litt pessimist nå, hvorfor kan ikke dagene i dpo land gå fortere..
 
Jeg føler det likt.
7dpo og null symptom(bortsett fra det jeg skylder på crinonen)
Blitt litt pessimist nå, hvorfor kan ikke dagene i dpo land gå fortere..

Jeg tenker det er godt tegn!! Når jeg har vært gravid har jeg ikke hatt mye symtpomer før ikm, men når jeg ikke er gravid meb prøver sliter og murrer det skikkelig i livmor osv.:smiley-angelic006
 
Dere, å deise voldsomt hardt i gulvet..altså, slik at man ikke klarer å ta seg for.... Den dagen/dagen etter El... Kan det ødelegge noe? :(
 
Altså, plutselig fått det kviseutbruddet! :bored:
Spesielt på halsen, DET er ikke vanlig her... Skikkelig "byller" som gjør dritvondt + en på nesa! :wtf:

Lurer på om det kan være preggo-hormoner, men...

Var pga mer uren hud/ kviser bak ørene med nr2 forrige gang som gjorde jeg tok en test. Et område jeg normalt ikke får utbrudd. Hadde kviser også med nr1, så du kan være inne på noe

Om 6 dager er det 1mnd siden forrige mens.. detta blir spennande
 
Dere, å deise voldsomt hardt i gulvet..altså, slik at man ikke klarer å ta seg for.... Den dagen/dagen etter El... Kan det ødelegge noe? :(

Niks.. ☺ befruktet egg bruker 6 dager el noe ferd ned for å feste seg til livmoren, dvs om du er befruktet er det lite sannsynelig at det har festet seg enda og et fall ikke kan gjøre noe skade
 
Testet tidlig nå nettopp, negativ test. Skal ikke teste flere og se om TR kommer. Forventet mens ca mandag neste uke i tilfelle. Pleier spotte dagen/e før så får nå se.
 
Testet tidlig nå nettopp, negativ test. Skal ikke teste flere og se om TR kommer. Forventet mens ca mandag neste uke i tilfelle. Pleier spotte dagen/e før så får nå se.
Krysser fingrene for deg! Spennende at noen i gruppa har begynt testingen. Føles evig lenge til jeg kan begynne med det...
 
Testet tidlig nå nettopp, negativ test. Skal ikke teste flere og se om TR kommer. Forventet mens ca mandag neste uke i tilfelle. Pleier spotte dagen/e før så får nå se.
Tidlig enda❤️ Jeg testet faktisk negativt på ikm-dagen med min fine 6-åring. Så har lært meg å tenke at håpet er der helt til TR kommer. Og superspennende å se at testingen har begynt i gruppa vår!!! Jeg har ikke ikm før neste søndag...virker som en evighet!
 
Enig! Tiden snegler seg avgårde!!
Hvor mange dpo er du? Når begynner testingen? :happy093
Er 3dpo, men har lutalfase på 10 dager, så regner med at det ikke er så mye vits å begynne og teste før IKM som er neste torsdag.
 
Er 3dpo, men har lutalfase på 10 dager, så regner med at det ikke er så mye vits å begynne og teste før IKM som er neste torsdag.
Nei, da er det jo ikke så mye poeng! Da kan du være flinkis å ikke teste før ikm da :angelic:
Frem til jeg kan teste selv så lever jeg gjennom andre sin testing :hilarious: Håper det blir litt mer testing her nå snart :D
 
Back
Topp