<3 IKM uke 39 <3

Den siste ser jo strekene like ut? Pleier du å ha lang lh-topp? Kan du akkurat ha misset den feks? :happy:
Jeg er ikke noe dreven på el-tester, er første runde med strimmeltest her, så lærer kroppen å kjenne..

Pp1 fikk jeg positiv cd 13 neg cd 14
Pp2 fikk jeg ingen positive
Pp3 nå fikk jeg positiv for 4 dagen på rad :eek: synes strekene er like sterke innenfor tiden på alle...

Skjønner ikke denne kroppen
 
Pp1 fikk jeg positiv cd 13 neg cd 14
Pp2 fikk jeg ingen positive
Pp3 nå fikk jeg positiv for 4 dagen på rad :eek: synes strekene er like sterke innenfor tiden på alle...

Skjønner ikke denne kroppen
Hm, det var jo litt rart ja.. får bare fortsette å teste for å se når den blir negativ, og fortsette å legge inn aksjer..?
det er rett og slett overraskende irriterende når man ikke forstår kroppen og syklus :sour::hilarious:
 
Hm, det var jo litt rart ja.. får bare fortsette å teste for å se når den blir negativ, og fortsette å legge inn aksjer..?
det er rett og slett overraskende irriterende når man ikke forstår kroppen og syklus :sour::hilarious:


Hvorfor kan det ikke være stabilt liksom :dead:
Hadde ganske stabil syklus når vi prøvde på 1mann, og det ble jo bare kluss når jeg hadde lært at el var på cd 18 når el nå når vi prøver på 2mann plutselig kom åå cd 14:rolleyes:
 
EL tester forvirret meg så veldig forrige syklus, så nå prøver jeg en syklus uten og bare med hyppig aksjeinnlegging xD
 
Tror jeg må prøve det neste pp hvis denne ikke sitter! Bare tull med eltestene for tiden! :confused:


Det hjelpee ihveetfall litt på stresset rundt å rinne dato når man iike tester har jeg funnet ut xD

Ikke hatt sex på noen dager nå. Så håoer jeg alt er i dpo land. Hvis syklusen var riktig, så er jeg på 4 DPO
 
Det hjelpee ihveetfall litt på stresset rundt å rinne dato når man iike tester har jeg funnet ut xD

Ikke hatt sex på noen dager nå. Så håoer jeg alt er i dpo land. Hvis syklusen var riktig, så er jeg på 4 DPO

Har tempet for første gang denne mnd. Veldig glad for det nå med så tullete eltester! I følge ff er jeg nå 3 dpo :D
 
Hei! Jeg slenger meg med etter å ha vært borte noen måneder for å se om det hjalp mtp å bli gravid, men gjorde visst ikke det :rolleyes:

Hoppestokk PP? B2 EL 13/9 IKM 25/9

La inn aksjer samme dag som EL angivelig var (temper) og to dager før. Ikke bruk EL-tester denne mnd, så er ikke hundre prosent sikker på at det har klaffet allikevel.

Heia oss, damer! :joyful:
 
Hvor tidlig begynner dere å teste?
Jeg lærer aldri, å testet allerede i går 4 dpo. Testet med billige ebaytester da altså. Men når ønsket er så stort, så er det vanskelig å la være.
Har tidligere fått positiv 8 dpo på tidligtest, så har liskom det tallet i hode ang når jeg kan forvente å se positiv test hver pp.
Tolmodighet er ikke min sterke side altså.
 
Hvor tidlig begynner dere å teste?
Jeg lærer aldri, å testet allerede i går 4 dpo. Testet med billige ebaytester da altså. Men når ønsket er så stort, så er det vanskelig å la være.
Har tidligere fått positiv 8 dpo på tidligtest, så har liskom det tallet i hode ang når jeg kan forvente å se positiv test hver pp.
Tolmodighet er ikke min sterke side altså.

Begynner nok 9/10 dpo. Klarer ikke vente lenger :rolleyes:
 
Hvor tidlig begynner dere å teste?
Jeg lærer aldri, å testet allerede i går 4 dpo. Testet med billige ebaytester da altså. Men når ønsket er så stort, så er det vanskelig å la være.
Har tidligere fått positiv 8 dpo på tidligtest, så har liskom det tallet i hode ang når jeg kan forvente å se positiv test hver pp.
Tolmodighet er ikke min sterke side altså.
Har mål om å holde meg til 10 dpo, fikk positiv test 9 dpo forrige gang, så det blir vel 9 dpo.. :shy:
Tør ikke teste tidligere fordi jeg vet at negativ test vil slå pusten litt ut av meg..
 
I dag er siste mulige EL - dag, beregnet ut fra de lengste syklusene jeg har hatt (varierer fra 26 - 31). Tror egentlig EL var en av dagene tidlig i uka, men har bestemt meg for å forholde meg til dagen i dag som EL - dato og telling av dpo-dager (tester ikke). Da TR kom 29.8 virket 16.9 en eeeeeevighet unna, men i morgen er jeg endelig i dpo-land igjen
 
Sukk. Eggløsning kom på lørdagen. Var ventet torsdag. Fikk lagt inn aksjer på onsdag kveld, og har siden vært bortreist uten mannen. Så ser svært ut for denne perioden
 
Sukk. Eggløsning kom på lørdagen. Var ventet torsdag. Fikk lagt inn aksjer på onsdag kveld, og har siden vært bortreist uten mannen. Så ser svært ut for denne perioden

Det kan være helt fint det - 3 dager før kan også klaffe! :D
 
Sukk. Eggløsning kom på lørdagen. Var ventet torsdag. Fikk lagt inn aksjer på onsdag kveld, og har siden vært bortreist uten mannen. Så ser svært ut for denne perioden
Er i samme båt!
Jeg er all in i trua på svømmere som lever i 3-5 døgn :joyful:
 
Sukk. Eggløsning kom på lørdagen. Var ventet torsdag. Fikk lagt inn aksjer på onsdag kveld, og har siden vært bortreist uten mannen. Så ser svært ut for denne perioden
Men tidvis litt fortvilet - vil jo helst ha lagt inn flere aksjer og nærmere.. :arghh:
 
Sukk. Eggløsning kom på lørdagen. Var ventet torsdag. Fikk lagt inn aksjer på onsdag kveld, og har siden vært bortreist uten mannen. Så ser svært ut for denne perioden

Sædceller lever lenge i skjeden, opptil 7 dager noen lengre (typ superceller har jeg lest he he) :D Krysser for at det klaffer for dere :)
 
Back
Topp