Ikke innen skolemedisinen. Bruker homeopat.
Ok. Kanskje en utredning hos legen kan hjelpe? Vansker med å bli gravid er jo kjent med PCOS.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke innen skolemedisinen. Bruker homeopat.
UffIkke innen skolemedisinen. Bruker homeopat.
hvis egget ikke fester seg ordentlig kan det hende du har for lite progesteron.Har pcos, men ikke noe utredning utover det.. Bør vel det etterhvert for her er det jo et eller annet som stemmer..
Har du tatt en til idag?♥Var skyggestrek det der ja. Enda en test jeg ikke skal bruke. Er bare a1 og cb digital som man kan stole 100 % på![]()
Ja tok en A1 og den var blendahvit som forventet.Så nå er det over og ut med testinga.Neste mnd blir det ikke testing av noe slag.Nå har jeg drevet med den testegalskapen i 6 mnd og det har ikke ført meg noe sted.Det eneste som har skjedd er at jeg har blitt oppstresset og til og med lagt på meg en hel haug.Tror jeg må ta sikte på å gå ned i vekt og stresse ned.Kutte ut testing og forumHar du tatt en til idag?♥
Ja tok en A1 og den var blendahvit som forventet.Så nå er det over og ut med testinga.Neste mnd blir det ikke testing av noe slag.Nå har jeg drevet med den testegalskapen i 6 mnd og det har ikke ført meg noe sted.Det eneste som har skjedd er at jeg har blitt oppstresset og til og med lagt på meg en hel haug.Tror jeg må ta sikte på å gå ned i vekt og stresse ned.Kutte ut testing og forum![]()
Jeg er veldig i rute stort sett med syklusen.I de siste 6 mnd har el hvert på cd 16 i 5 av syklusene og en gang på cd 18.Det er sikkert en god ide
Tiden går også fortere når man ikke overvåker den hele tiden. Skal nok teste denne PP og kan nok tester igjen til en galskapsrunde til, men kjenner at jeg også orker nok ikke dette i lengden. så når det er tomt for tester så kjører jeg løpet som jeg gjorde før jeg ble gravid første gangen med å bare la det gå sin gang og en app som minner om når de 5 viktigeste dagene å ha sengekos er
Bruker ovuview og er veldig fornøyd med den. Den er veldig enkel og maser vekdig lite og deisgnet på den er behageilg og ikke noe som får deg til å føle at man må teste og måle og sjekke hele tiden![]()
Uffkan jeg spørre hvor mange kjemiske? Det er vel sånn at man får utredning etter 3?
hvis egget ikke fester seg ordentlig kan det hende du har for lite progesteron.
Ok. Kanskje en utredning hos legen kan hjelpe? Vansker med å bli gravid er jo kjent med PCOS.
Blodprøve ja. Legen din kan ta den.Hvordan sjekker man det da - blodprøve?![]()
Du har sikkert prøvd lavkarbo diett også? Søskenbarnet mitt har pcos og fikk beskjed hun ikke kunne bli gravid uten assistert befruktning. Plutselig ble hun gravid etter å ha fulgt lavkarbo 4-5 mnd.Jeg har vært utredet hos lege, men ikke ift progesteron som attpåklattnr2 skriver, så det skal jeg sjekke. Men utover det har jeg prøvd det som kunne prøves ift behandling av pcos innen skolemedisinen.
Jeg har vært utredet hos lege, men ikke ift progesteron som attpåklattnr2 skriver, så det skal jeg sjekke. Men utover det har jeg prøvd det som kunne prøves ift behandling av pcos innen skolemedisinen.
Kjenner følelsen godt,men håpet er der ett par dager tilHelt hvit test idag også![]()
Kjenner følelsen godt,men håpet er der ett par dager tilHar du prøvd lenge?

Det kom TR gittDa var det bare tullball med alle disse symptomene mine da
æsj! PP4 da....