<3 Ikm Uke 29 <3

Ikke innen skolemedisinen. Bruker homeopat.

Ok. Kanskje en utredning hos legen kan hjelpe? Vansker med å bli gravid er jo kjent med PCOS.

Har du tatt en til idag?♥
Ja tok en A1 og den var blendahvit som forventet.Så nå er det over og ut med testinga.Neste mnd blir det ikke testing av noe slag.Nå har jeg drevet med den testegalskapen i 6 mnd og det har ikke ført meg noe sted.Det eneste som har skjedd er at jeg har blitt oppstresset og til og med lagt på meg en hel haug.Tror jeg må ta sikte på å gå ned i vekt og stresse ned.Kutte ut testing og forum :)

Ja tok en A1 og den var blendahvit som forventet.Så nå er det over og ut med testinga.Neste mnd blir det ikke testing av noe slag.Nå har jeg drevet med den testegalskapen i 6 mnd og det har ikke ført meg noe sted.Det eneste som har skjedd er at jeg har blitt oppstresset og til og med lagt på meg en hel haug.Tror jeg må ta sikte på å gå ned i vekt og stresse ned.Kutte ut testing og forum :)

Det er sikkert en god ide :)
Tiden går også fortere når man ikke overvåker den hele tiden. Skal nok teste denne PP og kan nok tester igjen til en galskapsrunde til, men kjenner at jeg også orker nok ikke dette i lengden. så når det er tomt for tester så kjører jeg løpet som jeg gjorde før jeg ble gravid første gangen med å bare la det gå sin gang og en app som minner om når de 5 viktigeste dagene å ha sengekos er :)
Bruker ovuview og er veldig fornøyd med den. Den er veldig enkel og maser vekdig lite og deisgnet på den er behageilg og ikke noe som får deg til å føle at man må teste og måle og sjekke hele tiden :)

Det er sikkert en god ide :)
Tiden går også fortere når man ikke overvåker den hele tiden. Skal nok teste denne PP og kan nok tester igjen til en galskapsrunde til, men kjenner at jeg også orker nok ikke dette i lengden. så når det er tomt for tester så kjører jeg løpet som jeg gjorde før jeg ble gravid første gangen med å bare la det gå sin gang og en app som minner om når de 5 viktigeste dagene å ha sengekos er :)
Bruker ovuview og er veldig fornøyd med den. Den er veldig enkel og maser vekdig lite og deisgnet på den er behageilg og ikke noe som får deg til å føle at man må teste og måle og sjekke hele tiden :)
Jeg er veldig i rute stort sett med syklusen.I de siste 6 mnd har el hvert på cd 16 i 5 av syklusene og en gang på cd 18.
Jeg bruker pearly fertilitets monitor også og den anslår også el.Så egentlig trenger jeg ikke el teste.
Jeg bruker Fertility Friend til å registrere temp osv og er veldig fornøyd med ff i forhold til når den anslår el osv:)

Neg test i dag også 11 dpo. Venter TR i morgen. Burde jo vært mulig å spore noe nå.. Jaja. :(

Ok. Kanskje en utredning hos legen kan hjelpe? Vansker med å bli gravid er jo kjent med PCOS.

Jeg har vært utredet hos lege, men ikke ift progesteron som attpåklattnr2 skriver, så det skal jeg sjekke. Men utover det har jeg prøvd det som kunne prøves ift behandling av pcos innen skolemedisinen.

Jeg har vært utredet hos lege, men ikke ift progesteron som attpåklattnr2 skriver, så det skal jeg sjekke. Men utover det har jeg prøvd det som kunne prøves ift behandling av pcos innen skolemedisinen.
Du har sikkert prøvd lavkarbo diett også? Søskenbarnet mitt har pcos og fikk beskjed hun ikke kunne bli gravid uten assistert befruktning. Plutselig ble hun gravid etter å ha fulgt lavkarbo 4-5 mnd.

Har du hatt behandling fot psoc generelt eller i forbindelse med at du ønsker å bli gravid? Ut fra det jeg forstår så er det vist to forskjellige type behandlinger.

Kjenner følelsen godt,men håpet er der ett par dager til :)Har du prøvd lenge?

Dette er andre PP, men jeg måtte ta abort i uke 12 i april pga store missdannelser så da ble det plutselig plusset på 6 måneder. Skulle hatt termin i oktober og nå ser det tideligst ut til å bli aprilbarn. Føler så lenge ut når jeg føler at jeg allereder er så mye på "overtid". Alt har liksom vært på vent siden april siden vi omstilte oss til at vi skulle ha barn og nå venter vi på en måte på barnet vårt uten at jeg en gang er gravid :angry3

Det verste er jo at jeg har ei venninde som har termin bare to dager etter min. Vi snakket sammen hver dag og lagde planer og snakket om alle symptomene
Det kom TR gitt :( Da var det bare tullball med alle disse symptomene mine da :( æsj! PP4 da....

usj :(
Men da kan du i det minste slappe av noenuker uten å beskymre deg for all testingen og overtolke hver mindte litt tegn. Nyt sommeren :D

Back
Topp