<3 Ikm Uke 29 <3

Var skikkelig dum i dag og falt for fristelsen å kjøpte en test selv om løpet er kjørt pga tempen.
ikke lett å kjøpe tester på apoteket. Cb+ stoler jeg ikke på før ved IKM , cb dig er for tidlig. Så da ble det valunio selv om den også har fått mye kritikk.
Først så den negativ ut ,men etter 10 min var det en svak strek ,og etter 15 min så jeg den godt..
Jeg vet jo at denne streken ikke er gyldig men er nok til at man grubler :(
Vis vedlegget 126200
Tatt på ettermiddagsurin? Hvis ikke tr melder sin adkomst ville jeg kjøpt en test å ta imorgen tidlig?

Har dessverre ikke noe erfaring med valunio tester, men det kanel være noe tross temp fall? Har den sunket mye?

Jeg fikk ikke positiv før 12 dpo sist og da hadde jeg rukket å gå helt i kjelleren og gitt helt opp først ;)

Takk for oppmuntringen. Godt å høre at jeg ikke er den eneste pessimisten her og at det fortsatt er håp. Har ikke ikm før på søndag så frem til da er det dpo ørken tid (føles litt som å sitte på et venteværelse).

Tatt på ettermiddagsurin? Hvis ikke tr melder sin adkomst ville jeg kjøpt en test å ta imorgen tidlig?

Har dessverre ikke noe erfaring med valunio tester, men det kanel være noe tross temp fall? Har den sunket mye?
ja tok den i går kveld.Tempen har sunket i 3 dager så er vel lite håpe.Men har tatt vare på morgenurin nå,og sitter å venter på at apoteket skal åpne.Greit å få en avklaring iallefall.

Nei nå er jeg lei.. Blir nok en pause nå.

uff da. Er jo alltid er godt råd å ta en pause og la det gå sin gang, men ikke like lett å la være.
Om du klarer å legge testingen fra deg så kan det jo hende det klaffer av seg selv :)

Var skyggestrek det der ja. Enda en test jeg ikke skal bruke. Er bare a1 og cb digital som man kan stole 100 % på :)

Last edited:
Back
Topp