<3 Ikm Uke 29 <3

Da fikk jeg en tempdip igjen. Etter fertility friend er jeg 8 dpo etter womanlog 9 dpo.
Etter statistikker er implantasjon vanlig 7/8 dpo. Så mulig dipen på 5 dpo ikke var det. Er lov å håpe. Men helst er jeg vel ikke gravid i det hele tatt :D

image.jpg
kjennes virkelig nå. Nederste nyest 9dpo. Alle tørket. Herlig :happy:

Da fikk jeg en tempdip igjen. Etter fertility friend er jeg 8 dpo etter womanlog 9 dpo.
Etter statistikker er implantasjon vanlig 7/8 dpo. Så mulig dipen på 5 dpo ikke var det. Er lov å håpe. Men helst er jeg vel ikke gravid i det hele tatt :D
Hvordan vises EL på womanlog? Ser ikke ut som om jeg har fått noenting i det hele tatt der? :confused:

Takk takk, er det noen flere som har begynt å teste? Eller er det bare meg?

Gikk på en smell idag og måtte bare teste :D
Men er 6 dpo så der var de skinnende hvitt svar som forventet egentlig. Men hjelper litt på nysgjerrigheten uansett da :P
Men idag våknet jeg til noe som kan minne om ligamentsmerter. Husker jeg fikk det ganske tidlig sist gang jeg var gravid og var egentlig så plaget at jeg ikke en gang kunne strekke på meg uten at det gjorde vondt. Men det er jo alt for tidlig til at jeg kan ta det som et tegn på noe som helst. Forsøker å huske om jeg har hatt slike "smerter" utenom når jeg var gravid, men husker ikke siden jeg sikkert ikke har lagt merke til eller brydd meg om det når det ikke har vært relevant. Nå sitter jeg jo og kjenner etter alle mulige symptomer så er jo like før jeg kjenner at det sparker her :hilarious:

Back
Topp