<3 Ikm Uke 29 <3

Nei, vet. Men Uansett sist måned tok jeg digital på IKM dagen som ble 1-2 uker- CBpluss ble litt svak samme med BT staven. Da kjente jeg at jeg ble stresset, så føler også man får litt bedre intrykk av stigning med testene ..
Ja vet åssen det er. Forrige graviditet fikk jeg positiv på digital 9 dpo. Likevel var strektestene svak helt til 15-16 dpo

JA, tenk det:) Hurra for utolmodige sjeler:) Måtte det bli mange mange fler.

Jeg har IKM på søndag i uke 28 så blir jo ekstra å vente føles det ut som når alle her allerede er testklare :P
Gleder meg til mandag når jeg også kan teste (Om jeg ikke begynner tidligere da, har jo noen tester som kan brukes opp "just for fun" ) :P

Jeg har IKM på søndag i uke 28 så blir jo ekstra å vente føles det ut som når alle her allerede er testklare :p
Gleder meg til mandag når jeg også kan teste (Om jeg ikke begynner tidligere da, har jo noen tester som kan brukes opp "just for fun" ) :p
Alltid gøy å teste. Sa til meg selv at denne måneden skulle jeg være tolmodig.. Meeen den gang ei..

Hehe...ja. Den testetøsa er noe herk! Har jo ikke lyst på negativ test men har egentlig ikke lyst å få positiv så tidlig heller! Lenge å gå å vente på å se om det går veien eller ikke. Sånn sett mye bedre å vente med å teste..... Hvorfor klarer vi ikke la være?! :confused:

Så gøy med positiv test! Håper mange følger etter :D
Er bare 5dpo jeg så enda en stund til jeg kan teste ;)
Er jo ikke hjemme heller og der ligget testene. Enkelt å la være da!

Så gøy med positiv test! Håper mange følger etter :D
Er bare 5dpo jeg så enda en stund til jeg kan teste ;)
Er jo ikke hjemme heller og der ligget testene. Enkelt å la være da!
Tenkte på det i dag at det må være like greit å ikke ha tester hjemme. Så neste mnd bestiller jeg så de kommer 12 dpo ;)

Syns jeg skimtet noe som var på vei på testen imorges...før tidsfristen var ute. Løp å hentet samboer men det var borte igjen når han kom ;) sikkert øynene mine som ikke hadde vent seg til lyset enda! Syns fortsatt jeg så en mulig skygge men da er det jo uansett bare en skyggestrek, om noe i det hele tatt.
d3f01afcd8c61337f80e1ec096320351

Hmm skikkelig mensmurringer nå.... Går egentlig bare å venter på blod på papiret... Men 9 dpo er jo litt tidlig...Men så har jeg jo spottet et par dager før tr de siste syklusene

Back
Topp