FrøkenSnuppelure
Glad i forumet
Har ikke EL vært blir jeg demotivert! CD 27 idag.....de siste 6 mnd har jeg hatt sykluser på 31-32 dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok størst sjans for at det har vært velHar ikke EL vært blir jeg demotivert! CD 27 idag.....de siste 6 mnd har jeg hatt sykluser på 31-32 dager.
Kjør på sier jegVis vedlegget 124518
Positiv? Ja? Nei? Neste ? Kjøre på eller vente litt til?
Kjenner jeg blir litt gira, aldri hatt så sterk eltest før!
Vis vedlegget 124518
Vis vedlegget 124518
Da er du ført oppJeg kan settes opp på mandag 13., pp 16Andre pp med Letrozol, denne gangen dobbel kur. Vi nærmer oss to år med prøving, og nå er jeg lei! Gi oss spire da, for svingende!
![]()
Da sted tempen enda litt mer så ff bekreftet el på onsdagEr nok størst sjans for at det har vært vel![]()
Lykke til! Satser på at Dobbel kur gjorde susen for dereJeg kan settes opp på mandag 13., pp 16Andre pp med Letrozol, denne gangen dobbel kur. Vi nærmer oss to år med prøving, og nå er jeg lei! Gi oss spire da, for svingende!
![]()
FF har ikke fått ut fingern her,men både womanlog og ladytimer har satt kryss og el onsdag 1.juli..Da sted tempen enda litt mer så ff bekreftet el på onsdagendelig!
Da er du ført opp
Synes du er tålmodig og flink.Jeg har nesten mista tålmodigheten allerede, enda det er bare 5 pp.
Tusen takk for detLykke til! Satser på at Dobbel kur gjorde susen for dere![]()
Har ikke prøvd womanlog og ladytimer.... Er de bra? Skader aldri å ha flere for å sammenligneFF har ikke fått ut fingern her,men både womanlog og ladytimer har satt kryss og el onsdag 1.juli..
Så velger jo selvsagt å tro jeg er 3 dpo allerede..hehe
HeheEndelig begynner el testene å bli sterkere her og. Ovia appen har flytta fertile window tre ganger, basert på symptomer og tester.. Fremdeles ikm 20/21 da.
Jeg har app-dilla. Så akkurat nå har jeg FF, womanlog,ladytimer,natural cycles og KindaraHar ikke prøvd womanlog og ladytimer.... Er de bra? Skader aldri å ha flere for å sammenligne![]()
Ja hvis du har El onsdag så er 1 dpo torsdagenViss ein har el onsdag, er ein då 1 dpo på torsdag forresten? Har aldri talt sånt før...