<3 Ikm Uke 29 <3

Fremdeles positive eltest og tempen har ikke steget.
Så spørs vel om Fertility Friend har rett i at el er i morgen
Er godt å bruke digital test synes jeg,slipper å tolke streker.

Flytter inn her jeg :) knallpositiv el test i dag og ikm onsdag 15:)

IMG_4048.JPG FullSizeRender.jpg

Last edited:
Håper tempen stiger de neste dagene så jeg kommer over i dpo land. :)

Enig med deg der! Nå har det vært "falsk alarm" her i over en uke og det tar på. :(
Ja denne prøvingen tar på kroppen. Denne pp'en har jeg ikke testet før cd 14 da jeg egentlig skulle droppe det. Men kjenner at det er greit å ikke starte eltesting på cd10 for en gangs skyld. Jeg er den verste testetøsa som finnes.

Sett noe så labert? Ser jo ikke ut som EL har tenkt å komme de nermeste dagene...
Skjønner du er litt oppgitt ja, men håpe at det snur seg over natta. Hender man får raskt økning av LH .krysser fingrene:)

Det er tydelig at man ikke kan stole på El-tester i allefall.
Eltestene er blitt negative igjen ,men tempen har bare steget 0.02 i dag så har nok ikke vært noen el enda nei.

Tempene mine er også bare tull.... Men jeg tror jo virkelig at EL var... Iallefall med de smertene jeg hadde tirsdag kveld. Men men....jeg sover så dårlig og våkner tidlig så jeg har valgt å ikke stole på tempene mer.... Vi fortsetter heller å ha oss annenhver dag og satser på vi treffer noe....

Men 0,2 er jo helt innenfor hvis du Googler?

Ja hadde den steget med 0,2 så men 0,02 er i minste laget hehe.spørs om Pearly comp har rett i at el er på lørdag. Er bare på kjøre på videre

Knallpositiv EL test i dag :D humping i går og skal få til i dag også. Hvor lenge etter positiv EL lønner det seg å legge inn aksjer?

Litt stikking på venstre side de siste par dagene, men svake El tester.. Hm, tar seg vel opp. Eller så har den vært veldig tidlig ute.

Back
Topp