<3 IKM uke 27 <3

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Håper på mange sommerspirer første uka i juli [emoji3]

Skriv gjerne opp sånn:
Nick- pp- b- el- ikm

TR [emoji22]:
Nøttelita- pp 24, ikm 3.juli
XuperB - PP4 etter dødfødsel -EL ca 25.06 - IKM 05.07.
ønsker en liten en - pp 15 - B1 - el 26. juni - IKM 9.juli
Milla_1981, barn nr 1, pp 17, EL 22/6, IKM 6/7.

GRAVID [emoji7]:
MrsWinchester- pp4/pp1 e.ma- b3- el 19/6- ikm 5/7
MammaStine - pp2 - b2 - el ca 21.06 - ikm 07.07
Neidajoda - PP6 - B1 - IKM ca 06.07
Trylle - pp2 - barn nr 2 - el. 23.6 - ikm 8.7
Leonore - pp5 - b1 - el ca 23/6 - IKM 4/7

IKKE OPPDATERT/USIKKER [emoji848]:
Minidrøm - pp2 - B1 - el ca. 17/6 - ikm ca. 3/7
Lillenutta- pp1- b2 - ikm 4/7
Fra2til3 - pp 7 etter SA - El rundt 21 juni - IKM 5 juli
Mallamo- pp20
Håpefullmamma - Pp8 - Barn nr 2 - El ca 22/6 - Ikm ca 7/7
Fjelldronning-pp1-barn nr 2-El ca 21/6-ikm ca 7/7
Frk. HH - PP2 - B1- EL ca 22/6 - IKM 7/6
*fingers crossed* - PP2 - b1 - EL ca 24/6 - IKM ca 9/7
Stjernefrø - pp3 - b1 - EL? - IKM 9/7

Last edited:
Hei!! Jeg fikk nylig en negativ g-test har begynt og spotte noe som er veldig vanlig for meg et par dager før tr. Jeg har (vanligvis) en syklus på 28 dager så jeg tipper jeg har neste ikm mandag 3/7. Har hatt et par sykluser med 35 dager nå i vinter, men det ser ut til å ha normalisert seg igjen. Så jeg ønsker veldig gjerne å være med i denne gruppen!
pp3- har ett barn fra før- el 17/6- ikm 3/7

Hatt tullete syklus siden pilleslutt i sept 16. De to siste har vært på 34 dager, så satser på det nå! Håper spiren sitter snart, for vi lengter veldig etter en liten en!

Hatt tullete syklus siden pilleslutt i sept 16. De to siste har vært på 34 dager, så satser på det nå! Håper spiren sitter snart, for vi lengter veldig etter en liten en!

Velkommen til oss [emoji4]

Hei jenter! Enn så lenge er vi ikke så mange her inn, men det ramler vel inn folk i løpet av uken tenker jeg [emoji4]
Hvordan ligger dere an nå da? Jeg er på cd 3-4. Er ikke helt sikker fordi jeg spotter to-tre dager før tr så det er ikke alltid så lett å vite når den nye syklusen egentlig starter.
Håper på el neste helg, det vil si cd 14 er fredag 16. Juni. Håper virkelig det fordi det er sååå mye enklere å legge inn aksjer i helger. Har en datter på to år og så da er ukedagene ganske travle [emoji16]

CD 7 her tenker jeg. Starter å teste etter el om 3 dager. Veldig spent på syklusen nå. Første mens siden MA, så alt kan jo skje [emoji14]

CD 7 her tenker jeg. Starter å teste etter el om 3 dager. Veldig spent på syklusen nå. Første mens siden MA, så alt kan jo skje [emoji14]

Pleier du å ha "sen" el siden du allerede er på cd7, men ikm 3.juli?
Eller er det pga MA?

Pleier du å ha "sen" el siden du allerede er på cd7, men ikm 3.juli?
Eller er det pga MA?

Har gjerne el rundt cd 16, og lf på 16 dager. Men har bare hatt 3 sykluser etter fjerning av hormonspiral og før jeg ble gravid (og mistet) så er vanskelig å si hva som er "normalt" nå egentlig.

Jeg tror jeg må ha regnet feil eller blingset på datoer for jeg tror nok det stemmer at jeg har ikm lørdag 1.juli. Og siden jeg som regel spotter noen dager før tr så kommer jeg til å teste noen dager før. Det vil si at jeg tilhører uke 26. Jeg kommer i så fall tilbake dersom el plutselig viser seg å komme senere enn antatt. Lykke til jenter [emoji8]

Får vel bevege meg inn hit da siden TR kom brasende inn 2 dager før tiden [emoji20]
Niomi88 - PP5 - B2 - el 18.juni - ikm 3. Juli.

Satser på bedre lykke denne ppen [emoji3]

Jeg har nå noen fra eBay, og har enten gått tom for tester, ikke hatt el, eller bare tull så aner ikke om de er brukende [emoji85]
Men ved tidligere prøving har jeg vært veldig fornøyd med de grønne fra billigetester.no [emoji846]

Ja fikk tips om dem igjennom dagboken min å [emoji4]

Ps: det er vanskelig å quote når det er smilyer i tittelen [emoji6]

Back
Topp