****** <3 IKM UKE 25 <3 *****

<3LykkeligMamma<3

Flørter med forumet

*** IKM UKE 25 ***

MANDAG 18.06 :
Lohe
HoneyBee85

TIRSDAG 19.06 :
helene11
Jenny11

ONSDAG 20.06 :
sylvia80
lizzm

bias

TORSDAG 21.06 :
tjohoo
lucky mama

FREDAG 22.06 :

Baby i Vente ?
M&M
Julibia
Maje-Mor

LØRDAG 23.06
blingbling

SØNDAG 24.06
Stinefine
Millacamilla
Nanne-Mi
frksc

GRAVID  

tjohoo
lucky mama

TR

M&M
bias
Nanne-Mi
Sylvia80
HoneyBee85
Helene11
blingbling

VENTER

millacamilla

Baby i vente lurte på om noen kunne lage ikm liste for uke 25. Jeg er ikke gravid og er ikke direkte prøver før i september men tenkte jeg kunne ta på meg oppgaven med å lage en ikm liste selvom jeg. Er bare hjemme om dagene og har all verdens med tid til å oppdatere og sånn så håper dere skriver dere inn sånn at jeg kan føre dere opp også krysser vi fingrene på at det er mange som er gravid

Supert at du tok på deg ansvaret :)

IKM 22. juni her også. (kanskje 21.), men bare skriv meg opp på 22. :D

jeg har ikm 20 juni :)

Baby i vente ? skrev:
Uke 25 er fra 18.juni..... :D

Ikm: 22.juni :)

Takk for at du rettet meg

ikm er søndag =)

stinefine skrev:
ikm er søndag =)

24 juni?  Jeg har hvertfall ført deg opp på den dagen så får du rette meg om det er feil søndag

Sylvia80 skrev:
IKM 20.juni her... Tror jeg.. :)

Jeg har ført deg opp på 20 juni så får du si i fra senere om det er feil dato

Hei! Ny her jeg også
Har sett litt inne her ved de to tidligere svangerskapene mine, nå prøver vi på nr.3, første pp, tenkte at det hadde vært fint med et vårbarn, så vi begynnte så smått med prøving nå, det kan jo ta tid før det klaffer. Kanskje blir det baby på en helt annen årstid.
Har ikke fått igjen mensen etter fødsel i desember ( vi ønsker oss 3 tette), men etter en mulig eggløsning tidligere i uka antar jeg at ikm er den 18 juni.

<3LykkeligMamma<3 skrev:

Sylvia80 skrev:
IKM 20.juni her... Tror jeg.. :)

Jeg har ført deg opp på 20 juni så får du si i fra senere om det er feil dato

Hehe, ja.. jeg hadde positive tester, el-slim og smerter.. så antar det er ritkig. Men kan være dagen etter også siden det er jo 24-48 timer etter positiv test el kan være.. Og går bare ut i fra 24... Og så skulle jeg egentlig ikke ha før onsdag som kommer så blir jo usikker.. men sånn er det med disse ustabile syklusene.. Kommer til å prøve å ikke teste før den 21 da siden det kan være det er den dagen.. Eller bare se om TR kommer til da :) Men er nok ganske sikker på at 20. er rett dato. :)

Lohe skrev:
Hei! Ny her jeg også
Har sett litt inne her ved de to tidligere svangerskapene mine, nå prøver vi på nr.3, første pp, tenkte at det hadde vært fint med et vårbarn, så vi begynnte så smått med prøving nå, det kan jo ta tid før det klaffer. Kanskje blir det baby på en helt annen årstid.
Har ikke fått igjen mensen etter fødsel i desember ( vi ønsker oss 3 tette), men etter en mulig eggløsning tidligere i uka antar jeg at ikm er den 18 juni.

Har ført deg opp på 18 juni jeg . Hvor gammel er barna dine?

Baby i vente ? skrev:
Nå nærmer det seg vel at det har vært el hos de fleste?
Jeg er 2dpo i dag, teller ned til at testegalskapen kan begynne..:P

Blir spennende å følge dere

Nanne-Mi skrev:
Så fint du ville lage IKM-liste :D

Her er IKM søndag 24 :)

Takk . Har ikke noe i mot det, går bare hjemme om dagene og da er det greit å ha noe å gjøre

Krysser fingre for alle her inne! Jeg selv har EL idag, så vi håper virkelig spiren sitter denne gangen! Blir spennende å følge med på hvem som flytter ut her og inn i ett terminforum!

Takk for at du førte meg opp på lista
Den eldste er 2 år og yngste 6mnd, ca 18mnd  mellom dem.

Lohe skrev:

Oisann ja da blir de tette! Så koselig. Her er også min eldste 2, eller han blir det nå på St.Hans da :) Men så er han også den eneste jeg har, hehe.. Hadde håpt på litt tettere men det går ikke alltid som man vil ;) Satser på vi lykkes snart!

IKM 21.juni :)

*fingers crossed*

Lohe skrev:

Syns det er en fin alder mellom de to jeg. Vi har 2 år og 10 mnd mellom de vi har og visst vi blir gravid med en gang i september så vil da yngste være 3 år og 5 mnd og eldste 6 år og 3 mnd og jeg får permisjon i eldste sitt første år på skolen

Back
Topp