3.februar :-)

Ja, jeg gikk jo på nåler og venta men det kom heldigvis ikke noe mer! Anbefaler medisinsk kull mot diaré altså, det stopper alt ganske så fort!!! :D

Stort sett så kommer oppkasten først, om det er omgangssyke.. etter hva jeg har hørt hvertfall :P

Er det noe man får kjøpt på apoteket eller? Aldri hørt om det:P haha..

Hihi, søta! :)

Jeg kjenner sjeldent noe til den e.l. hadde faktisk ikke peiling på min egen syklus før jeg begynte å prøve å bli gravid :p

Da er du heldig! Jeg kjenner den godt! Kan få sterke mensensmerter.. men stort sett er det bare svake ;) men idag var det veldig vondt!

God morgen jenter.
Vi er i Sverige hos mamma igjen.
Wael var med på en utforkjøring kl 7.30 idag. I 30 km heldigvis... isholke her!
Nå kom traktoren å fikk dratt opp bilen,mens jeg måtte gå å møte de nedi veien her..

Mina er 16 mnd idag. Morro :)
Hva skal dere idag da?
Har lest hver dag her,men har ikke hatt tid til å svare dere.
Ha en fiiiin dag :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Huff, skummelt, ble han redd?

Gratulerer som vinner av januar topp 100:-)

Heisann alle sammen:-)

Vært en hektisk helg her, så har ikke fått lest eller skrevet noe, håper alle har fått sovet og koset seg:p
Jeg har vært og fått 1 times massasje i dag, det var utrolig godt:-)
Ellers har jeg hentet nasse tidlig, og vi har koset oss hjemme med en bedre lunsj jeg kjøpte med meg fra byen.

Er det denne babycallen du har Anita?
Babyvakt.SCD600.250x300.jpg

God morgen :)
Vi er kommet hjem etter ei trivelig helg hos søstra mi :) Har kosa oss masse med god mat og godt selskap. Men Hermine ble selvfølgelig syk :( Hun har hatt diaré, feber, snørrer og hoster masse :( Hadde heldigvis med meg flytende kull, så hun fikk et par doser av det og da stoppa diaréen iallfall, nå bæsjer hun svart :eek: Så idag er vi hjemme begge to. Hun hoster så fælt, spesielt på natta, så nå har vi starta opp på astmamedisiner igjen, håper det hjelper litt.
Reisen gikk fint, 4 timer i bil og ett stopp. Ære være iPad og film i bilen!!! :D Hun så bare film den siste timen av reisen begge veiene da ;)

Jeg har sykemeldt meg denne uken (det må man gjøre selv som student :p ) er så tappet for energi om dagen,sliter med hodepine, smerter i alle musklene i kroppen og søvnproblemer :( ungen er syk og mannen er ute på reise, herlig kombo :p Så det blir jo mulig at jeg ikke får vært alene hjemme og hvilt da, blir liksom ikke mye hvile når snuppa er hjemme ;) Men er koselig å være sammen med henne hele dagen da! :)

Huff, så hun ble syk stakkars:( Håper dere blir bedre begge to, og at du får hvilt deg når snuppa skal i barnehagen igjen:-)

God morgen!!! Og det MENER jeg!:D

Jenny sovna 19.30, etter å ha skravla med seg selv ganske lenge. Hun gråt og var dyneløs ca.00, men da sov hun altså til 08!:D Weeee!!

I dag har vi hjemmedag, men skal dra på besøk til ei venninne av meg og hennes to barn etterpå. Skal prøve å kombinere kjøreturen med Jenny's dubb (selv om det aldri pleier å funke slik jeg har tenkt) ;)

Ønsker dere en fin dag!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Deilig å få sovet til åtte:-) Håper dere fikk en fin dag:-)

Hei på dere :D

Liana har ikke laget en lyd i natt (tror jeg), måtte bare rette på henne når jeg var innom før jeg la meg;) da lå hun sånn! Vis vedlegget 49221
Med Emira derimot mistet jeg tellinga for hvor mange ganger jeg var innom:eek: 3 natta på rad! Hun driver å drømmer igjen:( denne gangen om en heks!:confused:

Jeg valgte å legge meg igjen etter at mann og barn dro, hadde sååå vondt i magen (eggløsning), så orket ikke å gjøre noe annet:p og våknet kl 10.. med litt smerter i magen og hodepine!:confused::oops: så da ble det et par paracet;):) nå skal jeg stelle Leoh og dusje selv:) sååå blir det lit frokost og kaffekos♡

Håper dere alle får en fiiiin dag!:)

Får håpe denne natta blir bedre for dere, enda godt de to andre sover godt igjennom likevel:-)
Det er jeg spent på selv merket jeg, hvis den lille gråter mye:-)

Håper du fikk hvilt, og at hodepina er borte.

Lennypenny: Fysj, skummelt med utforkjøring uansett, godt det bare var i 30 km:-/ Hell i uhell om vi kan si det sånn. Går det bra med Wael? Grattis med gave, trekt ut blandt topp100:):D

Marian87: Uff da, blei hu sjuk igjen, stakkars:( Godt de kull-greiene(i mangel på kunnskap) hjalp på diarèen! Skjønner godt duer sliten, men har du undersøkt vitamin-mangel?

anita: Hahaha, kult bilde av Liana;)

Vi har idag vært på Strømmen barnelege senter med Emmeth. Vi fikk stadfesta alvorlig astma og Emmeth har fått høyere doser med astmamedisin og fått forstøver apperat! Sami the seal;) hehe.. Vi skal tilbake om ei mnd og da håpa legen at Emmeth hadde blitt fin i lungene til da. Om ikke han var blitt bedre til og 4 dager, så måtte vi få ei hastetime, for så måtte han faktisk settes på antibiotika og litt til medisiner, han var visst så dårlig:o Han var ganske så sint på fastlegen, for at ikke han hadde skrivd ut noen medisiner til Emmeth før jeg omtrent blei sint og at han i tillegg hadde fått altfor lav dose. Han hadde fått 50 mg doser, men trengte minst 125 mg doser!
Han skal sitte med forstøver-maskina med ventoline morgen-middag-kveld og ellers utenom ved behov. Får nå også større doser flutide. Så håper vi det gjør susen:) Fikk beskjed om at astma kan ha stor innvirkning på tarmen og at det muligens er det som har gitt han diarè og magevondt. Who knew that?!:p

Han veier nå 9.5 kg, så han har gått ned nesten en kg i vekt på ei mnd.

Jeg er SLITEN, men må bare fortsette og stå på:) Spent på hva min lege sier i morgen.
Skal snakke med legen om den som hendte med nelly på lørdag og få sendt henvisning til utredning for epilepsi!

Ha en fin dag alle sammen:)

Heisann alle sammen:-)

Vært en hektisk helg her, så har ikke fått lest eller skrevet noe, håper alle har fått sovet og koset seg:p
Jeg har vært og fått 1 times massasje i dag, det var utrolig godt:-)
Ellers har jeg hentet nasse tidlig, og vi har koset oss hjemme med en bedre lunsj jeg kjøpte med meg fra byen.

Er det denne babycallen du har Anita?
Babyvakt.SCD600.250x300.jpg

Høres deilig ut med en massasje ja! Og er nok ekstra godt på kroppen din nå;)

Jepp det er den babycallen vi har ;)

Får håpe denne natta blir bedre for dere, enda godt de to andre sover godt igjennom likevel:-)
Det er jeg spent på selv merket jeg, hvis den lille gråter mye:-)

Håper du fikk hvilt, og at hodepina er borte.

Håper jeg å:P men er verre om det er Liana som er mye våken.. det kommer alltid netter innimellom som et eller flere barn er urolig.. men så lenge de fleste nettene er greie, så går det jo greit :)

Med paracet, varm dusj, frokost og kaffe så forsvant alle plager ;):D hehe.. men nå har jeg vondt ved visdomstanna:confused: den er i bevegelse igjen!..

Han ble ikke redd,for det gikl rolig for seg :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vi har idag vært på Strømmen barnelege senter med Emmeth. Vi fikk stadfesta alvorlig astma og Emmeth har fått høyere doser med astmamedisin og fått forstøver apperat! Sami the seal;) hehe.. Vi skal tilbake om ei mnd og da håpa legen at Emmeth hadde blitt fin i lungene til da. Om ikke han var blitt bedre til og 4 dager, så måtte vi få ei hastetime, for så måtte han faktisk settes på antibiotika og litt til medisiner, han var visst så dårlig:o Han var ganske så sint på fastlegen, for at ikke han hadde skrivd ut noen medisiner til Emmeth før jeg omtrent blei sint og at han i tillegg hadde fått altfor lav dose. Han hadde fått 50 mg doser, men trengte minst 125 mg doser!
Han skal sitte med forstøver-maskina med ventoline morgen-middag-kveld og ellers utenom ved behov. Får nå også større doser flutide. Så håper vi det gjør susen:) Fikk beskjed om at astma kan ha stor innvirkning på tarmen og at det muligens er det som har gitt han diarè og magevondt. Who knew that?!:p

Han veier nå 9.5 kg, så han har gått ned nesten en kg i vekt på ei mnd.

Jeg er SLITEN, men må bare fortsette og stå på:) Spent på hva min lege sier i morgen.
Skal snakke med legen om den som hendte med nelly på lørdag og få sendt henvisning til utredning for epilepsi!

Ha en fin dag alle sammen:)

Å så bra at han fikk større doser! Og håper da at det "kun" er det som er problemet og at dere kan utelukke cøliaki! ;) Hadde aldri trodd at astma kan ha en innvirkning på tarmene:S:eek: høres ut som en flink lege som har tatt dere seriøst! ;)
Også må du ha lykke til hos legen imårra:)

Håper jeg å:p men er verre om det er Liana som er mye våken.. det kommer alltid netter innimellom som et eller flere barn er urolig.. men så lenge de fleste nettene er greie, så går det jo greit :)

Med paracet, varm dusj, frokost og kaffe så forsvant alle plager ;):D hehe.. men nå har jeg vondt ved visdomstanna:confused: den er i bevegelse igjen!..

Huff da, håper du slipper å trekke den:eek:

Høres deilig ut med en massasje ja! Og er nok ekstra godt på kroppen din nå;)

Jepp det er den babycallen vi har ;)

Ja, det gjorde godt:-)

Tror vi blir å kjøpe den her også:-)

Huff da, håper du slipper å trekke den:eek:

Ja huff! Den er ikke halvveis ute engang.. men tannlegen sa (for ca et år siden) at om den var bare halvveis ute om 1,5 år, så kunne det hende jeg måtte trekke:eek: så syns den kunne dratt tilbake dit den kom fra :P hahah

Ja, det gjorde godt:-)

Tror vi blir å kjøpe den her også:-)

Jeg er veldig fornøyd med den;) når Liana var baby så hadde jeg den med skjerm stående på nattbordet så jeg kunne se hun uten å måtte sette meg opp i senga :P slappt, men effektivt ;) haha..

Back
Topp