Jeg er veldig fornøyd med dennår Liana var baby så hadde jeg den med skjerm stående på nattbordet så jeg kunne se hun uten å måtte sette meg opp i senga
slappt, men effektivt
haha..
Høres ut som noe for meg også hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig fornøyd med dennår Liana var baby så hadde jeg den med skjerm stående på nattbordet så jeg kunne se hun uten å måtte sette meg opp i senga
slappt, men effektivt
haha..
Ja huff! Den er ikke halvveis ute engang.. men tannlegen sa (for ca et år siden) at om den var bare halvveis ute om 1,5 år, så kunne det hende jeg måtte trekkeså syns den kunne dratt tilbake dit den kom fra
hahah
Takk. Jeg så det nå
Hadde ikke funnet ut av det jeg .. hehe
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Har du skrevet feil dato? (25.februar)Hmmmm, har nok gjort noe veldig dumt. Bestilte babynest på finn.no, en privat person som lager dem. Hun virket veldig skikkelig og seriøs, og det skulle ta to uker. Jeg bestilte den 7. januar, betalte på forhånd. Hun sa hun skulle sende den fredag 25. febraur, meeeen ikke fått noe som helst. Sendte henne en epost nå sist fredag, men ikke fått noe svar. Lurt tror dere?
Her er siden hennes: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44345343&searchQuery=babynest
Høres ut som noe for meg også hehe![]()
Hehe, synd det ikke fungerer sånn ja
Jeg har fjernet alle mine fire, slipper heldigvis å tenke på det mer![]()
Hmmmm, har nok gjort noe veldig dumt. Bestilte babynest på finn.no, en privat person som lager dem. Hun virket veldig skikkelig og seriøs, og det skulle ta to uker. Jeg bestilte den 7. januar, betalte på forhånd. Hun sa hun skulle sende den fredag 25. febraur, meeeen ikke fått noe som helst. Sendte henne en epost nå sist fredag, men ikke fått noe svar. Lurt tror dere?
Her er siden hennes: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44345343&searchQuery=babynest
Jepp! Er lurt å ha flytende kull i hus når man har småbarn, i tilfelle forgiftning. Da trykker man i dem ei hel flaske og så trekker kullet til seg giftenStort sett så kommer oppkasten først, om det er omgangssyke.. etter hva jeg har hørt hvertfall
Er det noe man får kjøpt på apoteket eller? Aldri hørt om dethaha..
Oioioi, dette var både interessant og god lesning (misforstå med rett). Men så utrolig godt det må være og endelig ha fått svar på hvorfor han har vært så mye syk og dårlig!!! Nå får vi håpe medisinene virker og at han blir en ny og friskere gutt!!!Vi har idag vært på Strømmen barnelege senter med Emmeth. Vi fikk stadfesta alvorlig astma og Emmeth har fått høyere doser med astmamedisin og fått forstøver apperat! Sami the sealhehe.. Vi skal tilbake om ei mnd og da håpa legen at Emmeth hadde blitt fin i lungene til da. Om ikke han var blitt bedre til og 4 dager, så måtte vi få ei hastetime, for så måtte han faktisk settes på antibiotika og litt til medisiner, han var visst så dårlig
Han var ganske så sint på fastlegen, for at ikke han hadde skrivd ut noen medisiner til Emmeth før jeg omtrent blei sint og at han i tillegg hadde fått altfor lav dose. Han hadde fått 50 mg doser, men trengte minst 125 mg doser!
Han skal sitte med forstøver-maskina med ventoline morgen-middag-kveld og ellers utenom ved behov. Får nå også større doser flutide. Så håper vi det gjør susenFikk beskjed om at astma kan ha stor innvirkning på tarmen og at det muligens er det som har gitt han diarè og magevondt. Who knew that?!
Han veier nå 9.5 kg, så han har gått ned nesten en kg i vekt på ei mnd.
Jeg er SLITEN, men må bare fortsette og stå påSpent på hva min lege sier i morgen.
Skal snakke med legen om den som hendte med nelly på lørdag og få sendt henvisning til utredning for epilepsi!
Ha en fin dag alle sammen![]()
Jepp! Er lurt å ha flytende kull i hus når man har småbarn, i tilfelle forgiftning. Da trykker man i dem ei hel flaske og så trekker kullet til seg giftenKan også brukes ved matforgiftning og omgangssyke/diaré
Funker litt som Immodium, stopper opp
![]()
Håper du har rett, kan jo ha hendt noe. Jeg er født skeptiskJeg det er flere på oktobergruppa som kjøpte derfra, og dem har mottatt detkansje hun har mange bestillinger?
![]()
Krysser fingrene for at du slipperÅ så heldig!hehe.. her er det bare 2 som har kommet bitte litt ut.. så får se hva tannlegen sier neste gang jeg får time
![]()
Nå er den bestiltHehe.. grei måte å se om babyen sover eller er våken på![]()
Hehe, ja det skal stå januar, kan hende det er det, håper detHar du skrevet feil dato? (25.februar)
Hvis hun har informert om at hun skulle sende den 25.02, så er det jo fortsatt tid til levering, men om hun skulle sende den 25.januar bør den komme i løpet av uka.
MEN den 25.faller ikke på en fredag hverken i januar eller februar. Kan det hele være en misforståelse rett og slett?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Håper du har rett, kan jo ha hendt noe. Jeg er født skeptisk![]()
Nå er den bestiltSavnet noe sånt sist, man slapper nok mer av
![]()
Håper du får svar på mail da, i det minste. Det er ikke noe gøy når man ikke får svar og står på usikker grunn.Hehe, ja det skal stå januar, kan hende det er det, håper det![]()