mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Å så bra at han fikk større doser! Og håper da at det "kun" er det som er problemet og at dere kan utelukke cøliaki!Hadde aldri trodd at astma kan ha en innvirkning på tarmene:S
høres ut som en flink lege som har tatt dere seriøst!
Også må du ha lykke til hos legen imårra![]()
Legen ringer meg, så slipper og dra noe sted
Ja, vi går jo rett og slett og håper på at det da er astmaen som har plaga han hele tia og dermed ikke har noen matintoleranser
Legen er kjempeflink og tok oss veldig på alvor. Jeg trengte overhodet ikke og forklare noenting annet ann at han har diarè, veldig mye syk og i labert humør.. Alle brikkene falt på plass på en måte! Og fikk og fortalt at han ofte var helt blålilla på både lepper og hender, det skjønte legen faktisk mye av. Var pga hjertet og lunger fikk for lite oksygen som følge av astmaen, alt slimet gjorde det for vanskelig for oksygenet og komme fram og gikk da forbi istedet, det hadde et navn, men husker jo selvsagt ikke det*klaske panne* Jeg har aldri noengang i mitt liv hørt at astma kan ha en sånn innvirkning på tarmen, så kan jo hende det er det som feiler meg og?!
Legen ville ikke fraskrive de andre matintoleransene, men ville få Emmeth helt innkjørt og symptomfri for atsmaen først. Så skulle han utredes for både melke- og glutenallergi, eller Cøliaki, da.