Det er jo supertHaha, er ikke fare for å miste henne i den lille stuaMen hun vet iallfall at alle lekene er å finne på samme plass
![]()
Hadde dere det koselig på hyttetur? Dere fikk vel spist mye fiskekaker?
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo supertHaha, er ikke fare for å miste henne i den lille stuaMen hun vet iallfall at alle lekene er å finne på samme plass
![]()
Grugleder meg jeg også, men jeg tror de kommer til å kose seg. Blir stas for dem å utvide vennehorisonten litt også tror jeg. Og så gleder jeg meg til å sende vesla på sin egen bursdagfeiring, samt nissefest, luciafeiring, karneval og frokostene de har i bhg! Kommer til å begynne å grine..De blir stor så fort!Digg![]()
Så flott det blir for hunhun kommer til å kose seg max.
Blir rart at de starter nå syns jeg,grugleder meg litt.... Er så vant til å være med 24/7 hehe
Så bra å få byttet plasteretgikk det greit med hun?
Koselig med besøk av jenter,så man får skravlet littmåtte du ta han opp igjen eller?
Tror det blir sånn på begge her og,både til høst og vår igjen(håper det evt passer da)
Ja,deilig.. Våknet 6,men pga Wael.
Begge sovnet i et kvarter i bilen i stad,og det var helt greit pga tidlig morgen.
De sovnet etter 10-15 min....
Vært et forferdelig vær... I 1,5 time.... Aldri sett så heftig lyn og torden altså.
Forresten til alle mine snapchattvenner: måtte tilbakestille hele tlf for noen dager siden,og har ikke lastet ned snapchat igjen. Skal nemlig kjøpe meg ny tlf,om et par uker, så da legger jeg til dere da
Hva driver dere med ikveld? Her er alle lagt,og jeg er dødssliten... Blir tidlig kveld her og..
Fikk ikke bildene med![]()
Der det nå er lekekrok sto sjenken før, mens lekene var rundt den og bak sofaryggen i diverse kasser
Vis vedlegget 71005
Vis vedlegget 71006
Vis vedlegget 71007