3.august

Haha, er ikke fare for å miste henne i den lille stua :P Men hun vet iallfall at alle lekene er å finne på samme plass :)
Det er jo supert :)
Hadde dere det koselig på hyttetur? Dere fikk vel spist mye fiskekaker? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Digg :)
Så flott det blir for hun :) hun kommer til å kose seg max.
Blir rart at de starter nå syns jeg,grugleder meg litt.... Er så vant til å være med 24/7 hehe

Grugleder meg jeg også, men jeg tror de kommer til å kose seg. Blir stas for dem å utvide vennehorisonten litt også tror jeg. Og så gleder jeg meg til å sende vesla på sin egen bursdagfeiring, samt nissefest, luciafeiring, karneval og frokostene de har i bhg! Kommer til å begynne å grine..De blir stor så fort! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så bra å få byttet plasteret :) gikk det greit med hun? :)
Koselig med besøk av jenter,så man får skravlet litt :) måtte du ta han opp igjen eller? :)

Ja gikk greit.. gråt litt og likte det ikke, men tok ikke helt av denne gangen;)

Hehe ja ble en del skravling :D og barna likte hun godt også :)

Måtta ta han opp 2 ganger :P han er så livlig og glad på kvelden at da har han ikke tid til å sove om han har sovet 2 ganger på dagen :P;) slokna 21:30! Men går greit når han bare styrer for seg selv på gulvet da :)

Tror det blir sånn på begge her og,både til høst og vår igjen :) (håper det evt passer da)
Ja,deilig.. Våknet 6,men pga Wael.
Begge sovnet i et kvarter i bilen i stad,og det var helt greit pga tidlig morgen.
De sovnet etter 10-15 min.... :)

Så bra at dem sovnet så fort da hvertfall :) er ganske utrolig hvor mye 15 min soving kan ha å si ;)

Vært et forferdelig vær... I 1,5 time.... Aldri sett så heftig lyn og torden altså.
Forresten til alle mine snapchattvenner: måtte tilbakestille hele tlf for noen dager siden,og har ikke lastet ned snapchat igjen. Skal nemlig kjøpe meg ny tlf,om et par uker, så da legger jeg til dere da :)

Hva driver dere med ikveld? Her er alle lagt,og jeg er dødssliten... Blir tidlig kveld her og..

Oj så lenge med lyn og torden:eek: håper det ikke blir sånn i natt å da! Syns det er så vanskelig å sove da:P

Gjør ikke stort her.. tenkte å straks legge meg :)

Back
Topp