3.august

God kveld!:)
Travel og innholdsrik helg her, så jeg har bare vært innom og skumlest.

Vi har kosa oss hjemme i dag. Jeg var på 30-årsfest i går og fikk sove lenge i dag. Mannen og Jen var nede ved sjøen da jeg stod opp, så da laga jeg lunsj til oss: 1407095609749.jpg
Seinere dro vi til bhg som vesla skal starte i om noen uker og leika oss litt der. Bil og andre kjøretøy er tingen: 1407095679873.jpg

Nå ligger a mor langflat og slapper av. Deilig indeed!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vært et forferdelig vær... I 1,5 time.... Aldri sett så heftig lyn og torden altså.
Forresten til alle mine snapchattvenner: måtte tilbakestille hele tlf for noen dager siden,og har ikke lastet ned snapchat igjen. Skal nemlig kjøpe meg ny tlf,om et par uker, så da legger jeg til dere da :)

Hva driver dere med ikveld? Her er alle lagt,og jeg er dødssliten... Blir tidlig kveld her og..

Sent from my iPad using BV Forum
Her også! Huset rister! Har bestemt meg for å prøve å gå ned noen kilo, så har vært og gått tur i dag på 4 km. Rakk tilbake før regnet kom :)

Vi var i Kristiansand en uke og drøbak en uke, så bare Norge denne sommeren :) Blir tur til Spania i oktober og muligens cruise rundt juletider :)

Dere da? Du bor fremdeles i oslo?

Vi har kosa oss hjemme i dag. Jeg var på 30-årsfest i går og fikk sove lenge i dag. Mannen og Jen var nede ved sjøen da jeg stod opp, så da laga jeg lunsj til oss: Vis vedlegget 71002
Seinere dro vi til bhg som vesla skal starte i om noen uker og leika oss litt der. Bil og andre kjøretøy er tingen: Vis vedlegget 71003

Nam, det så godt ut! Lager du de selv? Er det krem du har oppå?

Hvor bestilte du fra? Sett mange ulike priser på de, er det samme overalt?
Tror vi går for det selv :)

Den originale Barnevaderen koster vel mellom 500-700kr tenker jeg. Vi kjøpte vår i butikk, på Babycare til 699kr!

Hallo :)

Hjemme fra hytta igjen! Litt godt å være hjemme men var så rotete her så jeg gikk i gang med organisering av leker og ommøbelering av stua :eek: ;)

Hermine har nå fått et eget lekehjørne i stua hvor jeg kan samle alle lekene, så slipper vi å ha barnehage med leker overalt. Nå har de en plass å bo...eneste problemet er at jeg hentet oppbevaringsreolen fra rommet hennes så nå har vi ingenting der til å ha leker i :p

I morgen er det studiestart og arbeidsuke for meg...ååå som jeg gleder meg :p
Hermine har 1 uke til med ferie og mannen 2 uker til. :)

Haha, kjenner meg igjen der! Har kastet sååå mye unødvendig ting, skal selge unna en del og omorganisere masse :) Godt å komme hjem :)

Så kjedelig med hverdag igjen :( vi begynner neste mandag. Men blir godt å spør du meg :)
Deilig å sortere leker. Har også en slik reol i stua,for de drar ut alt hele tiden hehe. Heldigvis er stua kjempestor her :)

Vi har ganske liten stue, men myyyye leker, så var greit å ta den reolen opp. Hun leker lite på rommet sitt likevel, siden det er nede. Så får vi heller finne en annen løsning på obbevaring av de lekene hun har på rommet.

Jeg elsker ferie, skulle gjerne hatt en måned til...tror jeg er veldig lat for kjeder meg sjeldent med å ha fri evig lenge :p ;)

Vi har kosa oss hjemme i dag. Jeg var på 30-årsfest i går og fikk sove lenge i dag. Mannen og Jen var nede ved sjøen da jeg stod opp, så da laga jeg lunsj til oss: Vis vedlegget 71002
Seinere dro vi til bhg som vesla skal starte i om noen uker og leika oss litt der. Bil og andre kjøretøy er tingen: Vis vedlegget 71003

Så herlig lunsj!!! :)

Morsomt bilde av Jenny :) Spennende med ny lekeplass!

Vi har ganske liten stue, men myyyye leker, så var greit å ta den reolen opp. Hun leker lite på rommet sitt likevel, siden det er nede. Så får vi heller finne en annen løsning på obbevaring av de lekene hun har på rommet.

Jeg elsker ferie, skulle gjerne hatt en måned til...tror jeg er veldig lat for kjeder meg sjeldent med å ha fri evig lenge :p ;)

Ikke lat,men en livsnyter kaller vi det ;)

Det fristet Ingrid. Sveler eller?
Flinka :)
Så fin barnehagen ser ut. Hun koste sef vel masse :)
Var det gøy i bursdag? :)

Her også! Huset rister! Har bestemt meg for å prøve å gå ned noen kilo, så har vært og gått tur i dag på 4 km. Rakk tilbake før regnet kom :)

Vi var i Kristiansand en uke og drøbak en uke, så bare Norge denne sommeren :) Blir tur til Spania i oktober og muligens cruise rundt juletider :)

Dere da? Du bor fremdeles i oslo?
Nå har det gitt seg heldigvis :)
Nope,flytta til Sverige for 4 mnd siden. Så ungene starter i barnehage her neste mandag. Blir spennende :)
Kristiansand og Drøbak er jo fine plasser å feriere, i alle fall med dette knallværet som har vært :)

Deilig med utenlandsturer og :)
Noe nytt ellers da?
Skal ned i vekt selv, så skal kjøpe meg årskort på svømmehallen her, og jeg har kuttet ut sjokolade. Kun 1 dag i uken, og på fredag smakte det ikke godt :(

Det fristet Ingrid. Sveler eller?
Flinka :)
Så fin barnehagen ser ut. Hun koste sef vel masse :)
Var det gøy i bursdag? :)

Amerikanske pannekaker. ;)
Ja, det er en fin barnehage. Også har de turstier ut i skogen derfra, så det blir nok en opplevelse for Jen å få være med på tur etter hvert. :)

Ja, det var veldig koselig på fest. Full oppvartning med nattmat og greier. Det liker vi!:D

Amerikanske pannekaker. ;)
Ja, det er en fin barnehage. Også har de turstier ut i skogen derfra, så det blir nok en opplevelse for Jen å få være med på tur etter hvert. :)

Ja, det var veldig koselig på fest. Full oppvartning med nattmat og greier. Det liker vi!:D

Digg :)
Så flott det blir for hun :) hun kommer til å kose seg max.
Blir rart at de starter nå syns jeg,grugleder meg litt.... Er så vant til å være med 24/7 hehe

Fikk ikke bildene med :P
Der det nå er lekekrok sto sjenken før, mens lekene var rundt den og bak sofaryggen i diverse kasser ;)
ImageUploadedByBV Forum1407097277.542300.jpg

ImageUploadedByBV Forum1407097290.887113.jpg

ImageUploadedByBV Forum1407097302.192918.jpg

Så koselig krok det ble. Veldig greit for da har dere kontrollen på hvor hun befinner seg :)

Haha, er ikke fare for å miste henne i den lille stua :P Men hun vet iallfall at alle lekene er å finne på samme plass :)

Back
Topp