3.august

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen :)
2 mnd til Mina og Eskil er 2 år /)
Har dere sovet godt? Ble altfor sent her.
Mina våknet en gang igår kvled,fikk litt vann å sovnet på et blunk. Har sovet i hele natt. Et under!
Våknet kl 6, pga W bråkte en del. Blir nok en liten lur tidlig idag :)

Hva skal dere idag da? Her har det regnet masse inatt. Lenge siden!
Venter på å sove.... Våken siden 5.50 :P

Sent from my iPad using BV Forum

Tror dere barnevaderen kan være noe?
Vurderer sterkt å kjøpe det... Og evt regnjakka? Er det noen som har den? :)

Herregud så fort tiden går! Vi hadde en slitsom natt, men det er fort glemt når barna er så uforskammet blide. Deler ett bilde:
ypuqaneq.jpg

Barnevaderen, er det den med pålimte støvler? Den ser ganske snart ut, husker jeg hadde samme sett når jeg var liten i Wales :)
Vi har ingen planer idag, må se litt på nettet om jeg kan finne et sted vi kan reise så de får ut litt energi, må bare finne frem støvler og regntøy først :/ akkurat nå sitter vi søke og nistirrer på en DVD med barnas favoritter :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så søte de er A :-) Skikkelig glade :-)
Ja de med limte støvler. Tror vi går for det :-D

Vi må også ut å finne på noe. Men det er søndag, deppende vær og ikke en dritt å gjøre. .. .. har dere det bra ellers? :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Skikkelig søndagsfølelse her :p
Jeg sov lenge i dag og Lillebror la seg nå nettopp etter at vi hadde en god frokost sammen. T er på camping enda, kommer hjem litt senere i dag.
Nå er det serie på meg og ps4 på mannen :p :D

Ok natt her, godt å være hjemme igjen etter en uventet tur til Vestlandet.
I morgen er det full hverdag for nasse og mannen, så det blir både godt og rart :-)

Skikkelig søndagsfølelse her :p
Jeg sov lenge i dag og Lillebror la seg nå nettopp etter at vi hadde en god frokost sammen. T er på camping enda, kommer hjem litt senere i dag.
Nå er det serie på meg og ps4 på mannen :p :D

Godt å sløve litt med en serie :-)

Så søte de er A :-) Skikkelig glade :-)
Ja de med limte støvler. Tror vi går for det :-D

Vi må også ut å finne på noe. Men det er søndag, deppende vær og ikke en dritt å gjøre. .. .. har dere det bra ellers? :-)

Ja, alt er bra, men er på utkikk etter ny jobb, trives ikke lenger der jeg er
Saga prater og prater og Lennox er fantastisk storebror. Er så morsomt å se samspillet mellom de.
Idag har i vært og lekt på lekeplassen til en bhg, nå sover de i bilen, så vi skal stikke og kjøpe middag :) dårlig vær ja :( rakk bare noen timer ute før det begynte å striregne :(

kom hjem fra ferie igår, så har ikke rukket noe storhandel ennå.

Ja, alt er bra, men er på utkikk etter ny jobb, trives ikke lenger der jeg er
Saga prater og prater og Lennox er fantastisk storebror. Er så morsomt å se samspillet mellom de.
Idag har i vært og lekt på lekeplassen til en bhg, nå sover de i bilen, så vi skal stikke og kjøpe middag :) dårlig vær ja :( rakk bare noen timer ute før det begynte å striregne :(

kom hjem fra ferie igår, så har ikke rukket noe storhandel ennå.
Trives du ikke? Så kjipt. Fortsatt på flyplassen eller?
Så koselig . Våre sovnet også i stad. Men bare 15 min hver. Våkner så fort vi stopper .... kjipt...

Hvor var dere på ferie da? :-)

Ja er gøy å se hvordan de leker sammen osv :-) :-) Så hun skravler mye ja? Hehe. .
Mina synger bæ bæ lille lam daaaagen lang :-D

Vi har vært hos vårt vennepar, og hun har tatt masse bilder av ungene. Mina skal være modellen hennes til hårbåndene i butikken hennes i Bergen :-D mange fine som jeg legger ut så fort hun har sendt :-)

Hva har dere gjort? Stille her ....

Regnet masse og tordnet her. Lynet hadde slått ned et stort tre og gjennom taket til noen i byen her. Litt kjipt vet jeg :-(

God kveld :)

Har ikke fått lest gjennom enda, men gjør det snart ;)

Vi har hatt besøk idag av 2 av brødrene til sambo + dama til han ene, som er gravid med termin i oktober:D første gang vi traff hun, og vi to fant fort tonen :) koselig med litt jenter her å! Enn bare menn (gutter:P) som spiller fifa.. haha..

Fikk dusjet Liana idag og byttet strips:) de gamle var det så mye blod på.. hehe kuttet så allerede mye bedre ut! :D

Jentene sover og Leoh åler seg rundt i senga og sparker i uroen sin:P tror han må opp igjen!

Håper dere har hatt en fin dag, jenter :)

Lennypenny: Marianne har en sånn barnevader, og hun har gitt masse skryt av den :) vurderer å kjøpe sånne til hvertfall Leoh og Liana som dem kan ha til våren hvertfall :) og så bra at Mina har sovet så godt:D hvordan gikk legginga i kveld?

Sannheten: herlige og vakre barn du har der!:D

Fru H: godt å sove lenge:) åssen serie følger du med på nå?

Sukkersnusk: blir godt og rart med hverdag igjen ja.. jentene begynner også i barnehage imårra:) skal bli bra for dem, og dem gleder seg!:D

God kveld.
Jeg tror jeg fikk til jakken til svigermor, som jeg har holdt på med i månedsvis :p
Nå mangler jeg bare å hekle kant for så å klippe opp og lage knappekant :o
Mannen og jeg ser på Homeland endel, ellers kikker jeg på Call The Midwives når han spiller PS :p

Tror dere barnevaderen kan være noe?
Vurderer sterkt å kjøpe det... Og evt regnjakka? Er det noen som har den? :)

Vi har barnevaderen ja, veldig fornøyd. Men Hermine bruker den stort sett når vi er i fjæra eller når det er enorme sølepytter ute. Vi har vanlige støvler og regnbukse i tillegg ;)

Hallo :)

Hjemme fra hytta igjen! Litt godt å være hjemme men var så rotete her så jeg gikk i gang med organisering av leker og ommøbelering av stua :eek: ;)

Hermine har nå fått et eget lekehjørne i stua hvor jeg kan samle alle lekene, så slipper vi å ha barnehage med leker overalt. Nå har de en plass å bo...eneste problemet er at jeg hentet oppbevaringsreolen fra rommet hennes så nå har vi ingenting der til å ha leker i :p

I morgen er det studiestart og arbeidsuke for meg...ååå som jeg gleder meg :p
Hermine har 1 uke til med ferie og mannen 2 uker til. :)

God kveld :)

Har ikke fått lest gjennom enda, men gjør det snart ;)

Vi har hatt besøk idag av 2 av brødrene til sambo + dama til han ene, som er gravid med termin i oktober:D første gang vi traff hun, og vi to fant fort tonen :) koselig med litt jenter her å! Enn bare menn (gutter:P) som spiller fifa.. haha..

Fikk dusjet Liana idag og byttet strips:) de gamle var det så mye blod på.. hehe kuttet så allerede mye bedre ut! :D

Jentene sover og Leoh åler seg rundt i senga og sparker i uroen sin:P tror han må opp igjen!

Håper dere har hatt en fin dag, jenter :)
Så bra å få byttet plasteret :) gikk det greit med hun? :)
Koselig med besøk av jenter,så man får skravlet litt :) måtte du ta han opp igjen eller? :)

Lennypenny: Marianne har en sånn barnevader, og hun har gitt masse skryt av den :) vurderer å kjøpe sånne til hvertfall Leoh og Liana som dem kan ha til våren hvertfall :) og så bra at Mina har sovet så godt:D hvordan gikk legginga i kveld?

Sannheten: herlige og vakre barn du har der!:D

Fru H: godt å sove lenge:) åssen serie følger du med på nå?

Sukkersnusk: blir godt og rart med hverdag igjen ja.. jentene begynner også i barnehage imårra:) skal bli bra for dem, og dem gleder seg!:D
Tror det blir sånn på begge her og,både til høst og vår igjen :) (håper det evt passer da)
Ja,deilig.. Våknet 6,men pga Wael.
Begge sovnet i et kvarter i bilen i stad,og det var helt greit pga tidlig morgen.
De sovnet etter 10-15 min.... :)

Vi har barnevaderen ja, veldig fornøyd. Men Hermine bruker den stort sett når vi er i fjæra eller når det er enorme sølepytter ute. Vi har vanlige støvler og regnbukse i tillegg ;)

Hvor bestilte du fra? Sett mange ulike priser på de, er det samme overalt?
Tror vi går for det selv :)

Hallo :)

Hjemme fra hytta igjen! Litt godt å være hjemme men var så rotete her så jeg gikk i gang med organisering av leker og ommøbelering av stua :eek: ;)

Hermine har nå fått et eget lekehjørne i stua hvor jeg kan samle alle lekene, så slipper vi å ha barnehage med leker overalt. Nå har de en plass å bo...eneste problemet er at jeg hentet oppbevaringsreolen fra rommet hennes så nå har vi ingenting der til å ha leker i :p

I morgen er det studiestart og arbeidsuke for meg...ååå som jeg gleder meg :p
Hermine har 1 uke til med ferie og mannen 2 uker til. :)

Så kjedelig med hverdag igjen :( vi begynner neste mandag. Men blir godt å spør du meg :)
Deilig å sortere leker. Har også en slik reol i stua,for de drar ut alt hele tiden hehe. Heldigvis er stua kjempestor her :)

Vært et forferdelig vær... I 1,5 time.... Aldri sett så heftig lyn og torden altså.
Forresten til alle mine snapchattvenner: måtte tilbakestille hele tlf for noen dager siden,og har ikke lastet ned snapchat igjen. Skal nemlig kjøpe meg ny tlf,om et par uker, så da legger jeg til dere da :)

Hva driver dere med ikveld? Her er alle lagt,og jeg er dødssliten... Blir tidlig kveld her og..

Back
Topp