<3 Ammetråd <3

Ammer høyre på morgenen. De siste nettene har han våknet ved 4-tiden og vil ha mat. Helt greit å amme én gang i løpet av natta da.
 
Ammer høyre på morgenen. De siste nettene har han våknet ved 4-tiden og vil ha mat. Helt greit å amme én gang i løpet av natta da.
Og da går du inn til han og legger han ned igjen?
Her våkna han nemlig 4.30 i natt og jeg har helt i koma og la han i senga mi. Sikkert ikke lurt men....
 
Og da går du inn til han og legger han ned igjen?
Her våkna han nemlig 4.30 i natt og jeg har helt i koma og la han i senga mi. Sikkert ikke lurt men....
Har en stol ved siden av senga hans som jeg ammer i. Da sovner jeg ikke selv. Tar han ikke i vår seng før på morgenen når vi slumrer før vi står opp. Tør/orker ikke ha han i senga før det.
 
Har en stol ved siden av senga hans som jeg ammer i. Da sovner jeg ikke selv. Tar han ikke i vår seng før på morgenen når vi slumrer før vi står opp. Tør/orker ikke ha han i senga før det.
Egentlig enig med deg, men....:)

Får finne frem en stol jeg og
 
Ja, blir ganske mange ganger nå for tiden. Minst annenhvertime. Håper det roer seg litt snart. :)
Åh fy da. Tror du det er sprang eller noe? Ellers tror du at han vil ha mer mat eller??
 
Last edited:
Åh fy da. Tror du det er sprang eller noe? Ellers tror du at han vil ha mer mat eller??
Er egentlig over spranget trodde jeg. Tror egentlig det er mest kos han vil ha, for han spiser ikke mye. Desverre er smokken god nok. Gode tips mottas gjerne. ;)
 
Godt gjemt denne tråden! Venter på at lille skal våkne slik at kua får tømt seg litt :)
 
Har ingen oversikt over hvor mye jeg ammer på natta.. Eller dagen forsåvidt. Kan notere her i en dag, ammet venstre nå kl 9.. Han gulper opp halvparten :p
 
Ammer begge for å lette litt på trykket. Problemet er bare at han ikke virker sulten :p
 
Ammer etter baby sov fra 09:20-10:20, høyre nå
 
Ammer venstre. Baby sov videre til 11 tidligere, og sov fra 12:20-13 ca
 
Ammer høyre, han sov fra 15-15:40
 
Back
Topp