<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Æsj, nå er jeg blitt syk!! Håper virkelig at det kan gå veien for det! Selv om jeg ikke har helt troa på denne pp, men håper ikke det blir ødelagt pga sykdom liksom :( kommer i allefall til å bli lange dager når jeg ikke får tida til å gå med å jobbe!

God bedring! Krysser fingrene for at det går veien til tross for sykdom. :)

CD 26 i dag. Ovia viser IKM i dag, men TR har ikke kommet. Fått TR på CD 26 de to siste syklusene, men siden jeg drakk salviete denne syklusen, så kan jo mensen ha kommet i rute igjen og skal dermed komme i morgen på CD27 som tidligere. Er alt fra 14-10 dpo, men trur selv jeg er 10 dpo. Ikke testet, men trur jeg svir av test i morgen☺️

Tok denne testen. Fikk litt farge, men det forsvant etter noen minutter. Regner med den er negativ/ugyldig?

ImageUploadedByBV Forum1475514751.523143.jpg

13DPO.. fortsatt ingen tegn til tanta.. tørr ikke til en test, redd for å bli skuffa :-P vi er i pp1 nå, storesøster kom på pp25.. så har hatt min del av skuffelse... *biternegler*

Ingen tante er ankommet enda... hmm...

Vanskelig å si. Var liksom ikke en skikkelig strek? Mer en klatt?

Ja stemmer. Var som om det var litt rosa som var sølt på den. Men når jeg ser på den nå er den helt hvit. Jeg fikk bare litt forhåpninger, men er nok ingenting. Får teste igjen om noen dager

Har hatt veldig sterke smerter venstre side i morges. Vil ikke kalle de for mensmurringer for de rev skikkelig og stakk osv. Noen som har opplevd det? Ikveld har jeg vanlige mensmurringer, men fortsatt ingen tegn til tr...

CD 26 i dag. Ovia viser IKM i dag, men TR har ikke kommet. Fått TR på CD 26 de to siste syklusene, men siden jeg drakk salviete denne syklusen, så kan jo mensen ha kommet i rute igjen og skal dermed komme i morgen på CD27 som tidligere. Er alt fra 14-10 dpo, men trur selv jeg er 10 dpo. Ikke testet, men trur jeg svir av test i morgen☺️

Så spennende! Lykke til i morgen :)

13DPO.. fortsatt ingen tegn til tanta.. tørr ikke til en test, redd for å bli skuffa :-P vi er i pp1 nå, storesøster kom på pp25.. så har hatt min del av skuffelse... *biternegler*

Hadde aldri klart å holde meg, men skjønner hva du mener. Men så lenge tanta ikke dukker opp, så er det jo håp! Veldig spennende dette :)

Hadde aldri klart å holde meg, men skjønner hva du mener. Men så lenge tanta ikke dukker opp, så er det jo håp! Veldig spennende dette :)
Testa mye i starten sist.. ble mye stress og skuffelser.. merker følelsene kommer tilbake nå. Ikke noe deilig følelse :-/ håper tanta ikke kommer noe mer.. syns jeg bør slipe billigere unna denne gangen.. hehe

Måtte ta en test nå jeg. Og synes jeg skimter noe altså. Ikke nok til å få det på bilde, men det er noe der om jeg legger godviljen til. Så da er jeg ikke på tr lista likevel enda tenker jeg, men på lista over folk som klamrer seg til håpet som ikke har forsvunnet helt :-)

Back
Topp