Håpet er ikke ute før tanta kommerTok en test nå.. Negativ uten antydning til noe10 dpo og testet med rsfu test tidlig. Da er det vel bare å vente på tr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpet er ikke ute før tanta kommerTok en test nå.. Negativ uten antydning til noe10 dpo og testet med rsfu test tidlig. Da er det vel bare å vente på tr.
Æsj, nå er jeg blitt syk!! Håper virkelig at det kan gå veien for det! Selv om jeg ikke har helt troa på denne pp, men håper ikke det blir ødelagt pga sykdom liksomkommer i allefall til å bli lange dager når jeg ikke får tida til å gå med å jobbe!
Tok en test nå.. Negativ uten antydning til noe10 dpo og testet med rsfu test tidlig. Da er det vel bare å vente på tr.
Økt utflod idag.. tegn på at TR er like om hjørnet?
Man skal visst tørke opp før mensenNeei, ikke nødvendigvisJeg satser på at det er tegn på graviditet
![]()
Vanskelig å si. Var liksom ikke en skikkelig strek? Mer en klatt?Tok denne testen. Fikk litt farge, men det forsvant etter noen minutter. Regner med den er negativ/ugyldig?
Vis vedlegget 200300
Vanskelig å si. Var liksom ikke en skikkelig strek? Mer en klatt?
CD 26 i dag. Ovia viser IKM i dag, men TR har ikke kommet. Fått TR på CD 26 de to siste syklusene, men siden jeg drakk salviete denne syklusen, så kan jo mensen ha kommet i rute igjen og skal dermed komme i morgen på CD27 som tidligere. Er alt fra 14-10 dpo, men trur selv jeg er 10 dpo. Ikke testet, men trur jeg svir av test i morgen![]()
13DPO.. fortsatt ingen tegn til tanta.. tørr ikke til en test, redd for å bli skuffavi er i pp1 nå, storesøster kom på pp25.. så har hatt min del av skuffelse... *biternegler*
Ingen tante er ankommet enda... hmm...
Nei. Har liksom slått det fra meg siden tempen er gått ned til mensen nivå.Testet du i dag?
Deler du litt med meg?Vis vedlegget 200323TR i anmarsj eller cravings?
Testa mye i starten sist.. ble mye stress og skuffelser.. merker følelsene kommer tilbake nå. Ikke noe deilig følelse :-/ håper tanta ikke kommer noe mer.. syns jeg bør slipe billigere unna denne gangen.. heheHadde aldri klart å holde meg, men skjønner hva du mener. Men så lenge tanta ikke dukker opp, så er det jo håp! Veldig spennende dette![]()