<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Tiden går alt for sakte!!! 6-7 dpo idag håper jeg ;)

IKM 05/10

8 DPO i dag pp1.. fikk vite vondt i puppene når jeg løp ned trappa i sted.. mest sannsynlig placebo siden storesøster ikke satt før pp25.. er vell bare og smøre seg med tålmodighet ;-)

Du er på lista :) Lykke til! Håper det går fortere denne gangen :)

Det er flere som tester før det er nødvendig her:shy: Jeg brøt i dag morges avtalen med meg selv om å ikke teste før IKM... Kan så vidt skimte strek, og det gir falske forhåpninger! Da blir dagene eeeenda lenger! At jeg aldri lærer:dead: 8-9 dpo

Det er helt sykt hvor sakte det går! Bare 4 dpo i dag, og holder allerede på å gå på veggen!! Bare ti dager til test!!
Venteventevente... snart helg da! Da klarer jeg nok å koble litt av så da går dagene litt fortere :)

Venter her og.. 7 dpo. Tiden går i sneglefart!

Jeg ser noe på den nederste. Det var kanskje den første? Mulig det er den skyggen du sier noe om. Hvordan vet man om det er skyggestrek og ikke strek?

Jeg så svak strek på dag 7/8 sist jeg var gravid jeg også. Tydelig til 9 dpo. Men alle kom etter tiden fram til 11 dpo ellerno. Sist fikk jeg sterkere tester på kveldstid, av en eller annen grunn.

Testet i dag, 8 dpo, og null. I noen vinkler og i veldig godt lys, så kan det kanskje med veldig mye godvilje skimtes en mørkere del. Men det tror jeg enten er innbilning, rusk, skygge eller strimmelen som er sånn.

Får jo vondt i øynene av å stirre sånn på den testen.
Den ved klemma er den i går;-)
Skyggestreken er grå og kjedelig :-p

Venteventevente... snart helg da! Da klarer jeg nok å koble litt av så da går dagene litt fortere :)
Ja, helga fyker som regel avgårde, så de dagene går litt fortere!
Lurer litt på om det er psykisk enklere å telle ned til testedag enn å telle dpo opp til ikm. (Haha, snakk om å gjøre alt for å lette hode litt :) )

Ja, helga fyker som regel avgårde, så de dagene går litt fortere!
Lurer litt på om det er psykisk enklere å telle ned til testedag enn å telle dpo opp til ikm. (Haha, snakk om å gjøre alt for å lette hode litt :) )
Ja heldigvis, slik at hodet får noen dager til å koble av ;)

Den var neimen ikke dum! ;) gjør som barn pleier å jøre når de skal på ferie, krysse av i kalenderen :p

Såååå nå tror jeg at jeg får menstruasjon. Blæææ! Kom litt brunlig utflod på papiret. God forklaring på den lave tempen de siste dagene.
Åååå:-/ kjedelig. Å så før tiden?:-/

Er usikker på når EL har vært, (verken tester eller temper) men utifra forrige tr var den fredag for en uke siden (altså 6 dpo i dag). Da hadde jeg forsåvidt også smerter i magen. Det som er litt rart er at jeg denne perioden har hatt litt spotting. En gang to dager før EL, og en gang tre dager etter. Litt brunaktig utflod som varte en dag. Det pleier jeg ikke ha! Noen forslag til hva det kan ha vært?

Jeg har ikke testetrang enda:p Ovia sier at jeg er 10 dpo og forventet IKM på mandag CD 26, som de to siste syklusene mine. Jeg trur at jeg er 6-7 dpo og har tidligere hatt sykluser på 27 dager. Jeg trur EL var på CD 16, gikk tom for tester, men hadde mye EL slim og ømme pupper. Hadde forsåvidt EL-slim CD 14 også. Tenker at jeg kanskje tester mandag eller tirsdag. "Pleier" ikke å få positiv før 14 dpo uansett.
ImageUploadedByBV Forum1475181274.063548.jpg

Back
Topp