Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKM 05/10
8 DPO i dag pp1.. fikk vite vondt i puppene når jeg løp ned trappa i sted.. mest sannsynlig placebo siden storesøster ikke satt før pp25.. er vell bare og smøre seg med tålmodighet ;-)
Såå kjipt da!!![]()
Det er helt sykt hvor sakte det går! Bare 4 dpo i dag, og holder allerede på å gå på veggen!! Bare ti dager til test!!Tiden går alt for sakte!!! 6-7 dpo idag håper jeg![]()
Venteventevente... snart helg da! Da klarer jeg nok å koble litt av så da går dagene litt fortereDet er helt sykt hvor sakte det går! Bare 4 dpo i dag, og holder allerede på å gå på veggen!! Bare ti dager til test!!
Den ved klemma er den i går;-)Jeg ser noe på den nederste. Det var kanskje den første? Mulig det er den skyggen du sier noe om. Hvordan vet man om det er skyggestrek og ikke strek?
Jeg så svak strek på dag 7/8 sist jeg var gravid jeg også. Tydelig til 9 dpo. Men alle kom etter tiden fram til 11 dpo ellerno. Sist fikk jeg sterkere tester på kveldstid, av en eller annen grunn.
Testet i dag, 8 dpo, og null. I noen vinkler og i veldig godt lys, så kan det kanskje med veldig mye godvilje skimtes en mørkere del. Men det tror jeg enten er innbilning, rusk, skygge eller strimmelen som er sånn.
Får jo vondt i øynene av å stirre sånn på den testen.
Ja, helga fyker som regel avgårde, så de dagene går litt fortere!Venteventevente... snart helg da! Da klarer jeg nok å koble litt av så da går dagene litt fortere![]()
Ja heldigvis, slik at hodet får noen dager til å koble avJa, helga fyker som regel avgårde, så de dagene går litt fortere!
Lurer litt på om det er psykisk enklere å telle ned til testedag enn å telle dpo opp til ikm. (Haha, snakk om å gjøre alt for å lette hode litt)
Kanskje det ja, lage en kryssekalender! God ideJa heldigvis, slik at hodet får noen dager til å koble av![]()
Den var neimen ikke dum!gjør som barn pleier å jøre når de skal på ferie, krysse av i kalenderen
![]()
Åååå:-/ kjedelig. Å så før tiden?:-/Såååå nå tror jeg at jeg får menstruasjon. Blæææ! Kom litt brunlig utflod på papiret. God forklaring på den lave tempen de siste dagene.

Får sååå lyst å teste..men vil vente til 9 DPO (Mandag)
![]()
Får sååå lyst å teste..men vil vente til 9 DPO (Mandag)
![]()
Har du testa?9DPO.. dam-di dam-di.. ikke kjent noe til tanta enda som bruker og komme på DPO10-11... krysser fingrene :-D