3 års trass?

*Minibønna*

Forumet er livet
Noen flere med sånn "pree pubertets" barn?

Føler gutten har en overdose Hormoner altså

Tror egentlig vi er over det verste. *bank i bordet*
Kanskje jentene er tidligere ute?

Vi er overhodet ikke over det verste *stønn*

Jeg vet ikke helt jeg..synes ikke hun trasser så mye..venter på stormen liksom...

Jeg kan se på øynene hennes da når hun er i det rette hjørnet hehe, hvor hun plutselig ikke kan gå opp trappen, eller stikker av hvis jeg har gått inn i huset før henne. Og så søler hun med vilje middagen sin utover bordet og gulvet og vil ikke spise. Da får hun gå ned på rommet å leke litt alene og etter en stund kommer hun opp i normal tilstand og sier hun vil spise likevel hehe.
Hun driver fortsatt å legger seg ned på gaten/butikken etc..når hun trasser men hun har enda ikke kommet på at man kan skrike samtidig heldigvis..(bank i bordet)

Hun er redd for å gå på isen på gaten da så jeg spurte om hun skulle ha stokk og brodder som gamle damer har hahaha - "ja takk"

ORIGINAL: nygarda

Tror egentlig vi er over det verste. *bank i bordet*
Kanskje jentene er tidligere ute?

Føler og vi er over det værste, og blir det verre så guud hjelpe oss [X(]

må le av Jenny med brodder og stokk!

Hahaha.. forundrer meg fælt lite at du forslo det for henne [:D][:D]

Men jeg svarer ikke på denne tråden faktisk!!! [X(][X(]

har gjort det engang før, og da jinxa jeg, så vi lar det være med at vi har det veldig fint, hun
har gått på valpekurs!!!

Lurer på om 14 dager hjemme fra bhg var utslagsgivende for "hormontrollet" vært to dager i bhg igjen og er en engel... Lov å håpe!!

Trodde seriøst en stund at han var små psykopat!!!Deeeiiizzz liksom!!

ORIGINAL: *Minibønna*

Lurer på om 14 dager hjemme fra bhg var utslagsgivende for "hormontrollet" vært to dager i bhg igjen og er en engel... Lov å håpe!!

Trodde seriøst en stund at han var små psykopat!!!Deeeiiizzz liksom!!

Definitivt.. merker det på søndagskveldene [8D] hehehe

Er ikke i tvil om at de har det best i bhg assa [:-]

Blir bra med 3 ukers sommerferie nå hahahhaa, de kommer til å utvikle seg til Troll [8D] hvis vi ikke har fyllt opp alle dagene med fart og spenning...

ORIGINAL: Årolilja

Blir bra med 3 ukers sommerferie nå hahahhaa, de kommer til å utvikle seg til Troll [8D] hvis vi ikke har fyllt opp alle dagene med fart og spenning...

Jeg har en plan for det alt jeg assa [:-]

Vi drar til Tyrkia MED barnehagepersonalet vi [8D] (anita) hahaha.. Også blir det nok båtferie, hvor 2 av barnehagepersonalet også
er med [:D]  og masse unger, her skal hun slites ut!! 

Normalt er jeg helt ferdig med unger og gubbe etter 3 uker, for man er jo ikke vant til å ha de oppå seg 24/7 så lenge..
Men nå er begge ungene så store, at de ikke plager meg så mye lenger [8D] 

Ifølge "bibelen" er 3 års alderen fantastisk, så bare fortsett å les, hvis dere ikke ser det.. hahaha, tro kan flytte fjell [:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: Årolilja

Jeg har en plan for det alt jeg assa [:-]

Vi drar til Tyrkia MED barnehagepersonalet vi [8D] (anita) hahaha.. Også blir det nok båtferie, hvor 2 av barnehagepersonalet også
er med [:D]  og masse unger, her skal hun slites ut!! 

Normalt er jeg helt ferdig med unger og gubbe etter 3 uker, for man er jo ikke vant til å ha de oppå seg 24/7 så lenge..
Men nå er begge ungene så store, at de ikke plager meg så mye lenger [8D] 

Ifølge "bibelen" er 3 års alderen fantastisk, så bare fortsett å les, hvis dere ikke ser det.. hahaha, tro kan flytte fjell [:D]

Jeg leser i bibelen fortsatt Lena haha. Nå som jeg har 2 bonusbarn på 11 og 14 måtte jeg lese litt om dem også[:D]
I bibelen kaller hun 11 åringen for fiksern og det kunne jo ikke stemme bedre!! Bonusbarnet på 11 styrer og ordner og planlegger og holder på. Hun er veldig entusiastisk og vil gjerne dele alle sine ideer om hvordan man kan gjøre ting, så her om dagen fikk vi et råd om at det var kjempe lurt å sette brukte glass rett inn i oppvaskmaskinen med en gang!! hahaha jeg måtte snu meg bort å flire litt og lot T svare at det var en god ide og noe om at det har vi erfart tidligere [:D]

Det er jo GENIALT å dra på ferie med barnehage personalet hahaha[:D] Regner med Anita er klar over at hun må passe Pernille i Tyrkia også
Når drar dere? I Mai? Husker noen i barnehagen pratet om at Anita og dem pleide dra i mai hvert år [:D]

Jeg leser i bibelen fortsatt Lena haha. Nå som jeg har 2 bonusbarn på 11 og 14 måtte jeg lese litt om dem også[:D]
I bibelen kaller hun 11 åringen for fiksern og det kunne jo ikke stemme bedre!! Bonusbarnet på 11 styrer og ordner og planlegger og holder på. Hun er veldig entusiastisk og vil gjerne dele alle sine ideer om hvordan man kan gjøre ting, så her om dagen fikk vi et råd om at det var kjempe lurt å sette brukte glass rett inn i oppvaskmaskinen med en gang!! hahaha jeg måtte snu meg bort å flire litt og lot T svare at det var en god ide og noe om at det har vi erfart tidligere [:D]

Det er jo GENIALT å dra på ferie med barnehage personalet hahaha[:D] Regner med Anita er klar over at hun må passe Pernille i Tyrkia også
Når drar dere? I Mai? Husker noen i barnehagen pratet om at Anita og dem pleide dra i mai hvert år [:D]

hahaha.. ja jeg leste litt om 11 åringen jeg også, for å se hva jeg har i vente, og jeg skvatt litt..  ting begynner visst å bli mer
komplisert [&:]  10 åringen er bare herlig, og det stemmer også!! Han er veldig grei om dagen [:D]

Gøy med store unger ikke sant? haha, tenker Jenny koser seg når de er med dere!

Ja vi reiser 28 mai, Side, samme sted de har vært i 10 år, så jeg regner med det er bra der [8D] og Anita skal få leke ja..haha
Men Pernille har lagt sin elsk på Tom, så når de er her må han kle av henne og ta på pysj.. hahaha!

skal dere til Tyrkia i sommer?

ORIGINAL: Lena Levegg

hahaha.. ja jeg leste litt om 11 åringen jeg også, for å se hva jeg har i vente, og jeg skvatt litt..  ting begynner visst å bli mer
komplisert [&:]  10 åringen er bare herlig, og det stemmer også!! Han er veldig grei om dagen [:D]

Gøy med store unger ikke sant? haha, tenker Jenny koser seg når de er med dere!

Ja vi reiser 28 mai, Side, samme sted de har vært i 10 år, så jeg regner med det er bra der [8D] og Anita skal få leke ja..haha
Men Pernille har lagt sin elsk på Tom, så når de er her må han kle av henne og ta på pysj.. hahaha!

skal dere til Tyrkia i sommer?

Haha regner med Tom tar oppgaven!
Det blir vel Tyrkia enten i påsken eller i sommerferien. men tenker også på en tur til Hellas. Mulig det må utsettes for T skifter jobb nå og da blir det ikke så mye ferie med en gang, får se litt på pengene, må ta ulønnet ferie i såfall[:D]
Tar det som det kommer, har jo sydenland rett utenfor døren jeg nå hehe, mangler bare sola og varmen...gleder meg til sommeren altså. 3 minutter å gå til uteservering på brygga hihi [:D] Flere strender i nærheten å velge mellom.
T har båt så det blir litt farting til Holmsbu og rundt der. Ikke sånn stor båt som dere, bare sånn liten uten tak med plass til 5. Dagstur båt med andre ord [:D]
Dere burde komme innom oss faktisk når dere er på tur med båten deres [:D]

og dere burde alle komme innom hytta hos meg når dere er ute og farter med de digge båtene deres!! [8D]

ORIGINAL: MiniSatan

og dere burde alle komme innom hytta hos meg når dere er ute og farter med de digge båtene deres!! [8D]

Jaaaa[:D] send (sjø) vei beskrivelse[:D]

Til høyre etter fyret! [8D]

Jeeei, vi kommer til dere begge.. [:D]
Men da må det være plass til båten, UTEN at danskebåten kjører forbi helt plutselig, skal si vi har erfart det engang!!
Lå på Bile (ved Jæløya) og syntes vi var kjempeheldig fordi alle båtene dro, vi fikk kremplass på brygga [:D]

Også kom det 3 danskebåter på rad, og båten vår lå bokstavelig talt på brygga etter sjøen som kom, kjøleskapet tømte
seg utover dørken [&:]  drittfolka kunne sagt i fra.. [>:]

Men også blir jeg med på hytta i vinterferien Mini [:D][:D][:D] (skrev i skravletråden[8D])

Når lokalbefolkningen rømmer, er det smart å følge etter.

(gammelt jungelord)

og hva sier så bibelen om 7 snart 8 åring da Lena og Åro???

Shit her må vi passe munnen ivertfall, i dag når Anna skulle gjøre "lekser" (les: tegne i kittyboka) så lurte hun på hvor jeg hadde lagt den? Svarer at jeg har lagt den nede i skuffen også utbryter bølla; FUCK [X(] ånei ånei ånei så nå er det full skjerpings her [&:]

Back
Topp