*Minibønna*
Forumet er livet
Noen flere med sånn "pree pubertets" barn?
Føler gutten har en overdose Hormoner altså
Føler gutten har en overdose Hormoner altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Minibønna*
Lurer på om 14 dager hjemme fra bhg var utslagsgivende for "hormontrollet" vært to dager i bhg igjen og er en engel... Lov å håpe!!
Trodde seriøst en stund at han var små psykopat!!!Deeeiiizzz liksom!!
ORIGINAL: Årolilja
Blir bra med 3 ukers sommerferie nå hahahhaa, de kommer til å utvikle seg til Troll [8D] hvis vi ikke har fyllt opp alle dagene med fart og spenning...
ORIGINAL: Lena Levegg
ORIGINAL: Årolilja
Blir bra med 3 ukers sommerferie nå hahahhaa, de kommer til å utvikle seg til Troll [8D] hvis vi ikke har fyllt opp alle dagene med fart og spenning...
Jeg har en plan for det alt jeg assa [:-]
Vi drar til Tyrkia MED barnehagepersonalet vi [8D] (anita) hahaha.. Også blir det nok båtferie, hvor 2 av barnehagepersonalet også
er med [:D] og masse unger, her skal hun slites ut!!
Normalt er jeg helt ferdig med unger og gubbe etter 3 uker, for man er jo ikke vant til å ha de oppå seg 24/7 så lenge..
Men nå er begge ungene så store, at de ikke plager meg så mye lenger [8D]
Ifølge "bibelen" er 3 års alderen fantastisk, så bare fortsett å les, hvis dere ikke ser det.. hahaha, tro kan flytte fjell [:D]

Jeg leser i bibelen fortsatt Lena haha. Nå som jeg har 2 bonusbarn på 11 og 14 måtte jeg lese litt om dem også[:D]
I bibelen kaller hun 11 åringen for fiksern og det kunne jo ikke stemme bedre!! Bonusbarnet på 11 styrer og ordner og planlegger og holder på. Hun er veldig entusiastisk og vil gjerne dele alle sine ideer om hvordan man kan gjøre ting, så her om dagen fikk vi et råd om at det var kjempe lurt å sette brukte glass rett inn i oppvaskmaskinen med en gang!! hahaha jeg måtte snu meg bort å flire litt og lot T svare at det var en god ide og noe om at det har vi erfart tidligere [:D]
Det er jo GENIALT å dra på ferie med barnehage personalet hahaha[:D] Regner med Anita er klar over at hun må passe Pernille i Tyrkia også
Når drar dere? I Mai? Husker noen i barnehagen pratet om at Anita og dem pleide dra i mai hvert år [:D]
ORIGINAL: Lena Levegg
hahaha.. ja jeg leste litt om 11 åringen jeg også, for å se hva jeg har i vente, og jeg skvatt litt.. ting begynner visst å bli mer
komplisert [&:] 10 åringen er bare herlig, og det stemmer også!! Han er veldig grei om dagen [:D]
Gøy med store unger ikke sant? haha, tenker Jenny koser seg når de er med dere!
Ja vi reiser 28 mai, Side, samme sted de har vært i 10 år, så jeg regner med det er bra der [8D] og Anita skal få leke ja..haha
Men Pernille har lagt sin elsk på Tom, så når de er her må han kle av henne og ta på pysj.. hahaha!
skal dere til Tyrkia i sommer?