3 år i januar og har fortsatt dubb

Vårt barn blir 3 om litt over 1 mnd og sover fortsatt 1 time på dagtid. Er dette "normalt". Når avvenne? Hun sover ellers fra 19-6(7) alt etter som når jeg begynner på jobb. Ikke vanskelig å legge og er stort sett i veldig godt humør, litt grinete på enkelte ettermiddager og sier selv at hun er trøtt og sliten :p føler hun trenger dubben fortsatt men hun kan vell ikke ha den for alltid :)

Våres sov i bhg til han var 3 1/2 år. Noen ganger hjemme også :) han hadde behov og det var stort sett ikke vanskelig å legge på kvelden.
Til jul begynte det endel små i bhg og de trengte vogn og vi sa de kunne kutte duppen så en av de små kunne få vognen hans. Da hadde han vært litt mer vanskelig å legge den siste mnd så vi tenkte det var greit.

Så har ungen behov så la ungen sove. Det er først når legginga blir vanskelig man skal kutte ned eller kutta søvn på dagtid. Eller hvis man bruker unødvendig lang tid på å få ungen til å sove på dagtid :)

Varierer veldig. Vi slutta da han var rundt 2 år og 8 mnd, da var det bare tull i timesvis på kvelden om han sov på dagen i barnehagen. Sovnet gjerne ikke før kl 22. Etter slutt på dagsoving sovnet han rundt 19-19:30 og sov til 7-8. Sover hele netter vanligvis.

nå hender det han sover en liten halvtime i bilen i helga. Er han sliten går legging greit, men noen ganger blir det bare styr. Ser an formen og hva vi gjør.

Vårt barn blir 3 om litt over 1 mnd og sover fortsatt 1 time på dagtid. Er dette "normalt". Når avvenne? Hun sover ellers fra 19-6(7) alt etter som når jeg begynner på jobb. Ikke vanskelig å legge og er stort sett i veldig godt humør, litt grinete på enkelte ettermiddager og sier selv at hun er trøtt og sliten :p føler hun trenger dubben fortsatt men hun kan vell ikke ha den for alltid :)

Vår 3 åring sover fortsatt på dagen. Ho trenger det virkelig og jeg kommer ikke til å kutte ut det før det ødelegger legginga på kvelden :) sover 30-60 min :)

Back
Topp