2xu tights

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Noen som bruker disse nå? Gode? Funker de med mage? Har hatt så lyst på lenge men aldri kommet så langt som å kjøpe.. Ligger mellom 57-58 kg og lendemessig er jeg en S
(Helst en xs egentlig)

Men er vel dumt å kjøpe en M? Plana er jo å være under 60 kg igjen når jeg kan begynne å trene etter fødsel.. Og helst nærmere 50 tallet etterhvert :)

jeg har en i xxs også som jeg fortsatt får på meg, og er samme vekt som deg. bruker helst de jeg har i xs nå, har termin 5. juli og har ikke mage enda da. har en s, men den blir for stor for meg enda, kanskje den passer senere i svangerskapet :) Ville nok kjøpt xs :)

Ville isåfall prøvd den først hvis jeg var deg ! Alle har jo forskjellig fasong uavhengig av vekt . Jeg har selv den gamle modellen i str xs, bruker den ikke nå fordi den er kort i livet og dermed sklir ned pga magen :-P foretrekker selv rønnisch sine som er ekstra høy i livet !:) synes de sitter bra og strammer heller ikke på magen .

Jeg jobber i sportsbutikk, og selger masse av disse tightsene. Hvis du går opp i str for å få plass til magen, vil du ikke få noe utbytte av kompresjonen i beina. Siden disse tightsene er ganske smale og lave i livet, vil jeg også anbefale dere å bruke 2XU calf guards eller kompresjonsstrømper når magen blir større:) Casall sine kompresjonstightser er også veldig gode, og de har en bredere linning, som kanskje sitter litt bedre:)

Skrev kanskje litt merkelig, var ikke snakk om å gå opp til M pga magen, men pga vekta ;) er ganske breie lår og lang men flat rumpe dra i spirtsbutikken å prøve da :)

Jeg synes den var mindre behagelig med mage:/ Men lurer egentlig på hva som er behagelig.

Den gamle modellen anbefaler jeg ikke nå, den har så smal "strikk" i livet, presser veldig på magen.. Jeg har small og den måtte jeg slutte å bruke for lenge siden :p men kan hende den nye modellen er bedre da den har bredere strikk i livet :-) jeg har kjøpt meg flere nye trenings tights med bred strikk i livet nå, for ingen av de jeg har fra før av er behagelige rundt magen.

Droppa å kjøpe da det var tilbud ;) har en jeg kan bruke enda, men spørs hvor lenge. Har en Nike som har smal strikk og knyting men den var også ubehagelig, følte den gle av meg..

Må ut å kjøpe meg mamma t shorte jeg kan trene i! T skjortene mine er for små snart! Liker ikke tanken å ta mannen sine.. Blir store telt der jeg bare ser tykk ut.. Vil helst ha noe figurnært så det er synlig jeg ikke er feit men gravid :p

Vil helst ha noe figurnært så det er synlig jeg ikke er feit men gravid :p
Haha! Ser den! Her er nyheten fortsatt ikke offentliggjort, så det går mye i formløse klær som fører til at det ser ut som jeg har kost meg litt ekstra med julematen i år :P
Gleder meg til vi får overstått OUL, så vi kan offentliggjøre og jeg kan gå tilbake til tettsittende klær ;)

Jeg kjøpte den nye modellen (uten knyting i livet) i går. Den er litt høyere i livet, og ganske god. Gikk opp en str til S, synes den passer bra :) men jeg liker jo høyt liv, så sikkert greit å prøve først om du ikke synes det er så komfortabelt. Har brukt den i hele dag på jobb, og merker den sitter godt rundt midjen, men da bare flytter jeg litt på den så er den bra igjen. Men de fleste bruker jo ikke tights på jobb en hel dag, så for 1-2 times trening er den jo perfekt :D

Jeg kjøpte den nye modellen (uten knyting i livet) i går. Den er litt høyere i livet, og ganske god. Gikk opp en str til S, synes den passer bra :) men jeg liker jo høyt liv, så sikkert greit å prøve først om du ikke synes det er så komfortabelt. Har brukt den i hele dag på jobb, og merker den sitter godt rundt midjen, men da bare flytter jeg litt på den så er den bra igjen. Men de fleste bruker jo ikke tights på jobb en hel dag, så for 1-2 times trening er den jo perfekt :D

Kan ikke a noe som går høyt, med mindre det er langt over navlehøyt og ekstra tøyelige materiale.. Så den utgår nok med høye kneløft. Magen er stor allerede og bukser bare ruller ned under kulen ;)

Hvis dere vil prøve noe annet enn tights, så kan jeg tipse om to bukser som jeg liker veldig godt;)
ImageUploadedByBV Forum1421479622.755023.jpg
Casall Plow Pant sitter veldig fint og har en feminin passform. Den er veldig tøyelig og behagelig i livet. Denne går nesten opp til navlen på meg nå, og jeg har fått stor mage! Denne modellen har jeg hatt i 2-3 år, og er en av favorittene så langt i graviditeten;)
ImageUploadedByBV Forum1421479640.056706.jpg
Casall Harmony Pant kjøpte jeg for to dager siden pga mangel på bukser jeg kan bruke på jobb. Denne ser ut til å bli en ny favoritt allerede! Litt lavere i livet enn den forrige, slik at jeg får den under magen, og med løs strikk som gjør den behagelig på. Også en feminin passform som sitter fint over rumpa, men litt løsere i beina:)
Begge buksene passer godt til både trening og sporty fritid.

Back
Topp