Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: [K]
Hahahahahha jeg dør av latter[:D][:D][:D]
denne videoen fikk jeg så pent presentert forran meg for noen mnd siden,jeg valgte å ikke se...jeg så heller på reaksjonene til mine venner somså på....og etter deres reaksjoner å dømme så ville jeg egentlig ikke sett den...
Så begynnelsen og det var nok..
Samtidig må jeg bare si..
Hva i helvette feiler det folk...??[:'(][:'(][:'(][:'(]
Jeg er helt sjokkert...
Folk er faen meg helt forbanna tilbakestående,jeg blir sjokkert at noen kan gjøre dette her....[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
ORIGINAL: Regan
ORIGINAL: [K]
Hahahahahha jeg dør av latter[:D][:D][:D]
denne videoen fikk jeg så pent presentert forran meg for noen mnd siden,jeg valgte å ikke se...jeg så heller på reaksjonene til mine venner somså på....og etter deres reaksjoner å dømme så ville jeg egentlig ikke sett den...
Så begynnelsen og det var nok..
Samtidig må jeg bare si..
Hva i helvette feiler det folk...??[:'(][:'(][:'(][:'(]
Jeg er helt sjokkert...
Folk er faen meg helt forbanna tilbakestående,jeg blir sjokkert at noen kan gjøre dette her....[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Folk tenner vel på forskjellige ting....
ORIGINAL: Regan
Hehehe... ja, det hadde jeg og, men noen syns vel bare det er greit[:)]
ORIGINAL: Junibeib
ORIGINAL: |Toadette|
For de som ikkje vil se filmen handler det om:
kvinner som driver med seksuelle handlinger med hverandre. Så bæsjer den ene i et glass....så kommer en lang seanse hvor de leker med avføringen og smører den utover seg. Så spiser de avføringen..blandet med tiss.
Etterpå kaste de opp i munnen/ansiktet på hverandre. Etterpå bæsjer den andre kvinnen i munnen på sin motspiller. Så er det mer spising og spying.
Hele seansen varer over en time. Jeg er generelt overrasket at dette er mulig...forestiller meg lukter og smaker og huff.....at de i det hele tatt klarer å gjennomføre(og de ser ikke ut som de er spesielt preget av det heller).
[:'(][:'(]
Sett noe lignende en gang, og da kastet jeg opp, og begynte å gråte rett og slett(spør meg ikke hvorfor)! Ble vel for mye for denne dama her..
Bra du sa hva det var. Takk!!!!!!!!
ORIGINAL: iThief
kvinner som driver med seksuelle handlinger med hverandre. Så bæsjer den ene i et glass....så kommer en lang seanse hvor de leker med avføringen og smører den utover seg. Så spiser de avføringen..blandet med tiss.
Etterpå kaste de opp i munnen/ansiktet på hverandre. Etterpå bæsjer den andre kvinnen i munnen på sin motspiller. Så er det mer spising og spying.
Hele seansen varer over en time. Jeg er generelt overrasket at dette er mulig...forestiller meg lukter og smaker og huff.....at de i det hele tatt klarer å gjennomføre(og de ser ikke ut som de er spesielt preget av det heller).
Sett noe lignende en gang, og da kastet jeg opp, og begynte å gråte rett og slett(spør meg ikke hvorfor)! Ble vel for mye for denne dama her..
takk for den. da styrer jeg unna[8D]
hva handler den med 1mann og 1 kopp om. hvordan kan det egentlig bli verre?
ORIGINAL: Mrs.B
ORIGINAL: iThief
takk for den. da styrer jeg unna[8D]
hva handler den med 1mann og 1 kopp om. hvordan kan det egentlig bli verre?
han setter seg (bokstaveligtalt) på et syltetøyglass (ser ekle tissen, rompa og hele sulamitten.. )
og da glasset siver inn i rompa så knuser de, og han plukker ut glasset og det blør..
ikke SPØR hvorforjeg trykket på linken ei gang. Sitter med brekningsvann i munnen ennå, og jeg så filmen i GÅR[:-][:o][>:][X(][:(][:(]