2girls onecup

Å fy faen, seriøst... Jeg måtte selvfølgelig søke på den og se hva det var... Må jo bare si at jeg har sett verre tidligere, men det gjør det ikke mindre ekkelta allikevel.. [:-]

Syns det er bra det står hva den handler om, for nå kommer iallfall ikke nysjerrigheten min til å kreve at jeg ser filmen. Og det tror jeg at jeg skal være veldig glad for[:)]

Som om jeg ikke skjønte hva det handla om.... [8D]
så måtte jeg jo se [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
ÆÆÆÆÆÆÆSJ!!! Klarte å se til hun ene ruller bærsj
rundt i munnen sin ... da blei jeg så overstadig kvalm at jeg
måtte slå av.[:o][:o][:o][:'(][:'(][:'(][:'(]

fy..[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Å fyttih*** at d går an[&:] 

Gla jeg leste hva d handla om før jeg trykka på linken! Sparer netthinna mi for den!

Hvorfor måtte jeg se den videoen??????!!!!!!!!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Adinesinmamma

Syns det er bra det står hva den handler om, for nå kommer iallfall ikke nysjerrigheten min til å kreve at jeg ser filmen. Og det tror jeg at jeg skal være veldig glad for[:)]

Enig![:)]

He he he...
Kompisen min ringte og fortalte meg om den...

Hahahahahha jeg dør av latter[:D][:D][:D]
denne videoen fikk jeg så pent presentert forran meg for noen mnd siden,jeg valgte å ikke se...jeg så heller på reaksjonene til mine venner somså på....og etter deres reaksjoner å dømme så ville jeg egentlig ikke sett den...
Så begynnelsen og det var nok..

Samtidig må jeg bare si..
Hva i helvette feiler det folk...??[:'(][:'(][:'(][:'(]
Jeg er helt sjokkert...
Folk er faen meg helt forbanna tilbakestående,jeg blir sjokkert at noen kan gjøre dette her....[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Apeloffen

holy shit..d der e d kvalmeste æ har sedd i mitt liv[:'(][:'(] asså... æsj[:'(][:'(]

sitter her med brekninger!! noe så motbydelig...[:'(][:'(]

ORIGINAL: [K]

denne videoen fikk jeg så pent presentert forran meg for noen mnd siden,jeg valgte å ikke se...jeg så heller på reaksjonene til mine venner somså på....og etter deres reaksjoner å dømme så ville jeg egentlig ikke sett den...

Jeg er helt sjokkert...
Folk er faen meg helt forbanna tilbakestående,jeg blir sjokkert at noen kan gjøre dette her....[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Folk tenner vel på forskjellige ting....

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: [K]

Jeg er helt sjokkert...

Folk tenner vel på forskjellige ting....

Åtenne på det der er jo bare sykt....Hadde vurdert psykologhjelp...

Hehehe... ja, det hadde jeg og, men noen syns vel bare det er greit[:)]

ORIGINAL: Regan

Hehehe... ja, det hadde jeg og, men noen syns vel bare det er greit[:)]

Ja..du har rett....jeg så en gang en annen video,2 damer som prompet hverandre i tryne...og da mener jeg PROMPET...altså,type hår som flagra..
Jeg trodde jeg skulle le på meg brokk...helt seriøst...
FATTER ikke at folkkan tenne på noe sånt...[:'(][:'(][:'(][:)]morsomt var det da..

He he he... ja du kan så si[:D]
Men så lenge det ikke skader noen, så syns jeg det er helt greit, men jeg personlig syns det er så ekkelt at jeg vil ikke se videoene engang[;)]

Enig....trenger ikke se det der ass..[:'(][:'(][:'(][:'(]
Og det at de filmer det og legger det ut på nettet er jo bare sykt,syns de kan ha de syke syke tingene for seg selv liksom..haha...[:D]

ORIGINAL: Junibeib

ORIGINAL: |Toadette|

For de som ikkje vil se filmen handler det om:

kvinner som driver med seksuelle handlinger med hverandre. Så bæsjer den ene i et glass....så kommer en lang seanse hvor de leker med avføringen og smører den utover seg. Så spiser de avføringen..blandet med tiss.
Etterpå kaste de opp i munnen/ansiktet på hverandre. Etterpå bæsjer den andre kvinnen i munnen på sin motspiller. Så er det mer spising og spying.

Hele seansen varer over en time. Jeg er generelt overrasket at dette er mulig...forestiller meg lukter og smaker og huff.....at de i det hele tatt klarer å gjennomføre(og de ser ikke ut som de er spesielt preget av det heller).

[:'(][:'(]

Sett noe lignende en gang, og da kastet jeg opp, og begynte å gråte rett og slett(spør meg ikke hvorfor)! Ble vel for mye for denne dama her..

Bra du sa hva det var. Takk!!!!!!!! 

takk for den. da styrer jeg unna[8D]
hva handler den med 1mann og 1 kopp om. hvordan kan det egentlig bli verre?

ORIGINAL: iThief

kvinner som driver med seksuelle handlinger med hverandre. Så bæsjer den ene i et glass....så kommer en lang seanse hvor de leker med avføringen og smører den utover seg. Så spiser de avføringen..blandet med tiss.
Etterpå kaste de opp i munnen/ansiktet på hverandre. Etterpå bæsjer den andre kvinnen i munnen på sin motspiller. Så er det mer spising og spying.

Hele seansen varer over en time. Jeg er generelt overrasket at dette er mulig...forestiller meg lukter og smaker og huff.....at de i det hele tatt klarer å gjennomføre(og de ser ikke ut som de er spesielt preget av det heller).

Sett noe lignende en gang, og da kastet jeg opp, og begynte å gråte rett og slett(spør meg ikke hvorfor)! Ble vel for mye for denne dama her..

Det lurer jeg også på.[8|][8|]

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: iThief

han setter seg (bokstaveligtalt) på et syltetøyglass (ser ekle tissen, rompa og hele sulamitten.. )
og da glasset siver inn i rompa så knuser de, og han plukker ut glasset og det blør..

ikke SPØR hvorforjeg trykket på linken ei gang. Sitter med brekningsvann i munnen ennå, og jeg så filmen i GÅR[:-][:o][>:][X(][:(][:(]

Back
Topp