28kg i pluss!!!!

blondi83

Glad i forumet
hvordan i helgoland har jeg klart gå opp 28kg på 7mnd!!!![:'(]
jeg kommer jo aldri til få av alt igjen[&o] flere som har klart gå opp mye i svangerskapet?

JEg gikk opp bortimot 20kg [&:] Men nå er alt borte og mere til! Så det er ingen grunn til panikk [8D]

Jepp. Jeg gikk opp 27 kg totalt. Da jeg kom hjem fra sykehuset var 10 borte. Og på ca 2-3 uker var totalt 21 kg borte. Nå har det stoppet opp. Så da har jeg 6 igjen som jeg må jobbe for å få bort (+6 ekstra jeg vil ha bort). Er kjempe fornøyd! Har alltid vært en person som må streve hvis jeg har fått et kilo eller to ekstra som jeg må ned. Så hadde trodd det skulle bli slik nå og.

betryggende å høre[:)] jeg har kjempet med vekten hele mitt liv, så livredd at bare 10 går vekk etter fødselen, så blir de neste 18 et helvete..[:'(]. eg er bare 166cm høy, og veier idag 108, så strengt tatt bør jeg gå ned til 70 ihvertfall, altså 38kg... himmlamann 38kg[:o]

Det går nok fint skal du se! [:D] hvis du sliter er jo foreksempel mammatrening.no et alternativ. Har hørt mye positivt om de. Er
no deilig at det går mot varmere tider nå, blir masse fine trilleturer [:D]

ORIGINAL: Lovee

Det går nok fint skal du se! [:D] hvis du sliter er jo foreksempel mammatrening.no et alternativ. Har hørt mye positivt om de. Er
no deilig at det går mot varmere tider nå, blir masse fine trilleturer [:D]

har ikke hørt om de, men jeg skal jammen sjekke opp i det[:D] ja perfekt tid å få baby på, mot vår og sommer[:D] har store planer for gåturer hver dag, håper jeg klarer følge dem opp[;)]

ORIGINAL: limafre

huff, denne vekten... La på meg mye denne gangen og hadde heller ikke gått ned etter forrige svangerskap (to tette). Skulle så absolutt gått ned 40 kg, men lurer da veldig hvordan huden blir etterpå. vil ikke ha "sægge"-hud heller... Og bukplastikk etc tørr jeg ikke. Vet jo at sunt kosthold og trening er det som skal til, men det er så vanskelig å holde seg unna sjokoladen...

sjokolade skulle vore forbudt[>:]

Har også veldig mangen kilo som skal av! Men hvor mangen vet jeg ikke enda da jeg ikke er blitt veid i dette svangerskapet. Johooo! Fikk beskjed av legen at jeg trengte jo ikke å gå på vekten timen etter fødsel heller[:D]

Tar det som det kommer jeg. Blir i hvert fall mangen trilleturer fremover[;)]

gikk opp 28kg jeg og.
Tok av 8 kg etter fødselen, før jeg kom hjem fra sykehuset. Etter ei uke hadde jeg gått ned 4kg å der står det bom stilt. Nå er det nesten 4,5uker si snuppa kom.
Kiloene er brent fast...iiikk.
Håper sola kommer snart så jeg kan gå mer tur. Kjedelig å gå i pøsregn.

er 40 uker og har lagt på meg 32 kg!!!! la på meg mye i starten oga røykslutt..! [:@] s¨har innvistert i rockering som jeg skal starte med etter fødsel+.. [:D]

Jeg gikk opp 18 kg, og det er vekke igjen alt sammen... [&o] (Jeg kunne trengt noen kilo ekstra, så jeg syns det er kjipt at rumpa mi forsvant så fort igjen.)

la på meg litt mer enn halvparten av det jeg la på meg med poden. nå to uker etterpå er det 3-4kg igjen til start, samme som med poden.

og de sitter virkelig FAST og[:@]

sist hadde jeg 3 igjen til start, så 4, så 5 så plutselig 10!!!!
så håper virkelig jeg klarer å komme meg nedover denne gangen. jeg har tross alt for mye i utgangspunktet, så jeg også ser på en 20-30kg som skal bort[:'(]

Jeg har gått opp 21 kilo. Håper de raser fort av,det merkes jo på selvtillitten for min del. Snufs. Men har kjøpt søsken vogn,så blir MANGE gå turer med de to minste!! Bare få født og bli bedre i bekkenet så [:D][:D] De andre svangerskapene la jeg på meg 6,9,12 og 12,så blir nok litt å jobbe med denne gangen ja.

Blondi - jeg inviterer deg herved til å bli min treningskamerat. Bare få ungen ut så skal vi gå av oss de kiloene sammen :-) jeg har et program jeg skal følge som tar meg fra sofasittende, sjokoladespisende, lat og dvask til god nok form til å være med på halvmaraton i september. Har noen venninner som har sagt de vil trene med meg, men de er i god form i utgangspunktet, det er jo ikke jeg [:'(]

Hva sier du, vil du være med?

ORIGINAL: vann123

Blondi - jeg inviterer deg herved til å bli min treningskamerat. Bare få ungen ut så skal vi gå av oss de kiloene sammen :-) jeg har et program jeg skal følge som tar meg fra sofasittende, sjokoladespisende, lat og dvask til god nok form til å være med på halvmaraton i september. Har noen venninner som har sagt de vil trene med meg, men de er i god form i utgangspunktet, det er jo ikke jeg [:'(]

Hva sier du, vil du være med?

jeg takker ja med stor glede!!![:D][:D]
så mye mer motiverende å være sammen om det[:D]

ORIGINAL: SecondTimeAround

ORIGINAL: Delirious

Jeg gikk opp 18 kg, og det er vekke igjen alt sammen... [&o] (Jeg kunne trengt noen kilo ekstra, så jeg syns det er kjipt at rumpa mi forsvant så fort igjen.)

...kom å bo hos meg en uke, så skal jeg looove deg at rævva er tilbake!!! [8D]

hehe kom en tur innom meg også, så er du oppi uante høyder på vektstangen før du aner ordet av det[;)]

Back
Topp