Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lovee
Det går nok fint skal du se! [:D] hvis du sliter er jo foreksempel mammatrening.no et alternativ. Har hørt mye positivt om de. Er
no deilig at det går mot varmere tider nå, blir masse fine trilleturer [:D]
ORIGINAL: limafre
huff, denne vekten... La på meg mye denne gangen og hadde heller ikke gått ned etter forrige svangerskap (to tette). Skulle så absolutt gått ned 40 kg, men lurer da veldig hvordan huden blir etterpå. vil ikke ha "sægge"-hud heller... Og bukplastikk etc tørr jeg ikke. Vet jo at sunt kosthold og trening er det som skal til, men det er så vanskelig å holde seg unna sjokoladen...
ORIGINAL: vann123
Blondi - jeg inviterer deg herved til å bli min treningskamerat. Bare få ungen ut så skal vi gå av oss de kiloene sammen :-) jeg har et program jeg skal følge som tar meg fra sofasittende, sjokoladespisende, lat og dvask til god nok form til å være med på halvmaraton i september. Har noen venninner som har sagt de vil trene med meg, men de er i god form i utgangspunktet, det er jo ikke jeg [:'(]
Hva sier du, vil du være med?
ORIGINAL: SecondTimeAround
ORIGINAL: Delirious
Jeg gikk opp 18 kg, og det er vekke igjen alt sammen... [&o] (Jeg kunne trengt noen kilo ekstra, så jeg syns det er kjipt at rumpa mi forsvant så fort igjen.)
...kom å bo hos meg en uke, så skal jeg looove deg at rævva er tilbake!!! [8D]