28 dagers dietten - noen erfaringer?

Men uansett, hvis du skal ned i vekt trenger du bare å spise mindre, og det koster ikke mer penger. Hvis du vil spise sunnere, er det bare å gjøre det. Og 28 dager kan ikke gjøre stort fra eller til. På den andre siden, hver dag er en mulighet for å komme nærmere målet ditt. Ikke kast bort tiden på dette, bare sett i gang med det du har tenkt å gjøre.
Det er liksom 5,5år siden hun spurte om dette , trur kanskje de 28 dagene er over nå:hilarious:

Jeg lurer litt på hvordan nye brukere greier å fiske frem sånne eldgamle innlegg hele tiden :p
Man googler, også kommer det opp f eks noe på babyverden. Du er fortsatt innlogget selvom du bruker en ny side, også glemmer man å de på når datoen er :p gjort det sjæl ved et uhell. ☺️

Man googler, også kommer det opp f eks noe på babyverden. Du er fortsatt innlogget selvom du bruker en ny side, også glemmer man å de på når datoen er :p gjort det sjæl ved et uhell. ☺️

Joda. Men så er det alltid nye brukere, så jeg lurer på om enkelte lager seg brukere kun for å svare på tråden; som er kjempegammel :p

Ikke at det gjør så mye, men er litt moro :p

Joda. Men så er det alltid nye brukere, så jeg lurer på om enkelte lager seg brukere kun for å svare på tråden; som er kjempegammel :p

Ikke at det gjør så mye, men er litt moro :p
Ja kan være. :laughing025 Men mulig tiden stoppa opp under de 28 dagene i 2017. Og holder fortsatt på:p

Nå er ikke jeg trådstarter her- men jeg jobber med de samme jævla kiloene som for fem år siden, hahaha… 28 dager, 280 dager, 2800 dager…. Samesame

Fort gjort det blir sånn. Jeg har tatt av meg masse, men ser for meg at jeg raser opp igjen om jeg begynner spise sånn som før igjen. ><

Elsker at dere fortsetter å dytte tråden :hilarious: Blir greit med notification til ts hvis hun fortsatt er her:hilarious::dance011

Back
Topp