talitemnio
Andre møte med forumet
Slankepiller – https://no.greenbarleyplus.com Har gått ned 11 kilo på 5 uker.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er liksom 5,5år siden hun spurte om dette , trur kanskje de 28 dagene er over nåMen uansett, hvis du skal ned i vekt trenger du bare å spise mindre, og det koster ikke mer penger. Hvis du vil spise sunnere, er det bare å gjøre det. Og 28 dager kan ikke gjøre stort fra eller til. På den andre siden, hver dag er en mulighet for å komme nærmere målet ditt. Ikke kast bort tiden på dette, bare sett i gang med det du har tenkt å gjøre.

Det er liksom 5,5år siden hun spurte om dette , trur kanskje de 28 dagene er over nå![]()
Man googler, også kommer det opp f eks noe på babyverden. Du er fortsatt innlogget selvom du bruker en ny side, også glemmer man å de på når datoen erJeg lurer litt på hvordan nye brukere greier å fiske frem sånne eldgamle innlegg hele tiden![]()
Man googler, også kommer det opp f eks noe på babyverden. Du er fortsatt innlogget selvom du bruker en ny side, også glemmer man å de på når datoen ergjort det sjæl ved et uhell.
![]()
Ja kan være.Joda. Men så er det alltid nye brukere, så jeg lurer på om enkelte lager seg brukere kun for å svare på tråden; som er kjempegammel
Ikke at det gjør så mye, men er litt moro![]()
Men mulig tiden stoppa opp under de 28 dagene i 2017. Og holder fortsatt påJa kan være.Men mulig tiden stoppa opp under de 28 dagene i 2017. Og holder fortsatt på
![]()
Nå er ikke jeg trådstarter her- men jeg jobber med de samme jævla kiloene som for fem år siden, hahaha… 28 dager, 280 dager, 2800 dager…. SamesameKanskje det!![]()
Nå er ikke jeg trådstarter her- men jeg jobber med de samme jævla kiloene som for fem år siden, hahaha… 28 dager, 280 dager, 2800 dager…. Samesame
Blir greit med notification til ts hvis hun fortsatt er her

Elsker at dere fortsetter å dytte trådenBlir greit med notification til ts hvis hun fortsatt er her
![]()