26 Uker i dag

Nemisis

Glad i forumet
Endelig er jeg 26 uker[:)]
Å tutta har alt snudd seg med hode ned, er ikke dette veldig tidlig?

Grattis med 26 uker snuppa [:D]

Gratulerer med 26 uker. Selv er jeg 25 uker i dag! [:D]

Skal til svangerskapskontroll senere i dag og da faar jeg vel vite hvordan tuppa ligger. [:)]

Det er nok litt tidlig aa legge seg med hodet ned, men hun kan nok snu seg flere ganer til foer hun legger seg med hodet ned permanent.

Gratulerer så mye med 25 uker[:D] 

Lykke til på kontroll i dag, jeg skal på kontroll på fredag[:)]

Gratulerer med 26 uker[:D] Er selv 26 uker i dag. juhuuu! Var på ultralyd i går, og snuppa mi ligger med hodet ned. Spurte jordmor om dette hadde noe å si for feks for tidlig fødsel, men hun sa det var vanlig at de la seg med hodet ned, og at det var mulig hun flytter på seg før hun legger seg med hodet ned igjen[;)] Så jeg tror ikke det er noe å tenke på.

Klem

ORIGINAL: Sylvia80

Hipp hipp hurra! [:)]

Hurra[:D] Tulla mi ligger med hodet helt nedi bekkenet også. Jeg er bare 22 uker. Heldigvis var det litt forstervann rundt hodet hennes så det satt ikke fast[:)] Hun snur seg nok litt frem og tilbake.

ORIGINAL: *IdaTherese*

Gratulerer med 26 uker[:D] Er selv 26 uker i dag. juhuuu! Var på ultralyd i går, og snuppa mi ligger med hodet ned. Spurte jordmor om dette hadde noe å si for feks for tidlig fødsel, men hun sa det var vanlig at de la seg med hodet ned, og at det var mulig hun flytter på seg før hun legger seg med hodet ned igjen[;)] Så jeg tror ikke det er noe å tenke på.

Klem

Det høres bra ut[:D] Vi var også på ul i går, 3D ul[:)]  
Gratulerer så mye med 26 uker[:D]

ORIGINAL: LoveMyLife

Hurra[:D] Tulla mi ligger med hodet helt nedi bekkenet også. Jeg er bare 22 uker. Heldigvis var det litt forstervann rundt hodet hennes så det satt ikke fast[:)] Hun snur seg nok litt frem og tilbake.

Gratulerer så mye med 22 uker[:D] 

ORIGINAL: Nemisis

ORIGINAL: *IdaTherese*

Klem

Det høres bra ut[:D] Vi var også på ul i går, 3D ul[:)]  
Gratulerer så mye med 26 uker[:D]

Taaakk!![:D] Skal på 3D ul den 12.april, og gleder meg STORT!

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: Nemisis

Endelig er jeg 26 uker[:)]
Å tutta har alt snudd seg med hode ned, er ikke dette veldig tidlig?

hun kan ennå snu seg.. hehe.. var var på kontroll 24+6.. da hadde han lagt seg GODT ned i bekkenet sa jordmor..
uken etter hadde jeg hodet med ribbe beina.. hehe.. spennende å se på neste kontroll nå[8D]

gratulerer med 26 uker og[:D] hehe

Oki.. Godt å vite at det er noen som kan mye mer enn meg om detta her[:D] 

Back
Topp