Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *IdaTherese*
Gratulerer med 26 uker[:D] Er selv 26 uker i dag. juhuuu! Var på ultralyd i går, og snuppa mi ligger med hodet ned. Spurte jordmor om dette hadde noe å si for feks for tidlig fødsel, men hun sa det var vanlig at de la seg med hodet ned, og at det var mulig hun flytter på seg før hun legger seg med hodet ned igjen[;)] Så jeg tror ikke det er noe å tenke på.
Klem
ORIGINAL: Nemisis
ORIGINAL: *IdaTherese*
Gratulerer med 26 uker[:D] Er selv 26 uker i dag. juhuuu! Var på ultralyd i går, og snuppa mi ligger med hodet ned. Spurte jordmor om dette hadde noe å si for feks for tidlig fødsel, men hun sa det var vanlig at de la seg med hodet ned, og at det var mulig hun flytter på seg før hun legger seg med hodet ned igjen[;)] Så jeg tror ikke det er noe å tenke på.
Klem
Det høres bra ut[:D] Vi var også på ul i går, 3D ul[:)]
Gratulerer så mye med 26 uker[:D]
ORIGINAL: CogJ
ORIGINAL: Nemisis
Endelig er jeg 26 uker[:)]
Å tutta har alt snudd seg med hode ned, er ikke dette veldig tidlig?
hun kan ennå snu seg.. hehe.. var var på kontroll 24+6.. da hadde han lagt seg GODT ned i bekkenet sa jordmor..
uken etter hadde jeg hodet med ribbe beina.. hehe.. spennende å se på neste kontroll nå[8D]
gratulerer med 26 uker og[:D] hehe