26.august

babysick92

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Hei alle sammen..
Denne tok jeg i dag tidlig :)
Ikm mandag eller tirsdag , tenkte å ta en CB digital på tirsdag morgen.

Vedlegg

• 20141213_081609.jpg
    20141213_081609.jpg
    154,4 KB · Visninger: 121
Ingen tvil der nei, gratulerer så mye og velkommen hit! :D

Hadde positiv el test 1.desember ;-)
Så i en annen tråd at spira satt på første kur med dobbel pergo`? :)
Har legen satt dere opp for tidlig ul? Siden det er en økt sjangse for flerlinger med pergo, og fordi du tidlig fikk relativt sterk positiv test? :P

Så i en annen tråd at spira satt på første kur med dobbel pergo`? :)
Har legen satt dere opp for tidlig ul? Siden det er en økt sjangse for flerlinger med pergo, og fordi du tidlig fikk relativt sterk positiv test? :p

Første kur ja ;-) var hos legen idag, fikk positiv test der og, men legen min var ikke der, så ble satt opp på time hos henne 5.januar. Regner med at hun undersøker det da :)

Første kur ja ;-) var hos legen idag, fikk positiv test der og, men legen min var ikke der, så ble satt opp på time hos henne 5.januar. Regner med at hun undersøker det da :)
spent på resultatet da altså ;) Hehe, tenk om det er to da?

Gratulerer :-)

Oppdatering fra meg;
Var hos lege på mandag, ble ikke undersøkt for legen mente det var for tidlig (7+1) :p orka ikke begynne å si imot henne, så fikk ny time 27.01, da har jeg passert 10 uker, og da kunne vi ta ultralyd, alle blodprøver, urinprøve, fylle ut kort osv , blir nok mer realistisk da ;) nå går jeg bare og er redd for å begynne å blø, synes det er skremmende mange som mister.. er 7+3 idag :)

Back
Topp