25% på Barnashus

Vi skal inn i morgen å kjøpe Stokke tripp trapp og newborn sete! Kjøper en ting hver så får vi 25% på alt

Der minna du meg på at det hadde jeg tenkt å kjøpe og:) der ser det faktisk ut som vi kan spare og :)

Vi skal inn i morgen å kjøpe Stokke tripp trapp og newborn sete! Kjøper en ting hver så får vi 25% på alt
Så jeg må evt kjøpe bagen og mannen kjøpe sportsdelen da? :p
Dette tenkte ikke jeg på...

Har tittet litt på Brio Primo her, men blir brått litt skeptisk når den er så billig og:p haha
Må prøve å finne ut litt mer om den :)

Prisen trenger jo ikke å ha noe å si for hvor sikkert det er.. Du får se om du finner ut hvordan det har komt ut på sikkerhetstester:)

Prisen trenger jo ikke å ha noe å si for hvor sikkert det er.. Du får se om du finner ut hvordan det har komt ut på sikkerhetstester:)

Det jeg prøver på. det jeg har funner foreløpig ser ikke så verst ut, men klarte ikke å finne ut når testen var fra. Koster 1210 kr med base på jollyroom :o

Nærmeste jeg kommer er axkid som visstnok er mye av det samme. Beste budsjettvalg og plass 3 i best i test 2014, etter izi go og cabriofix :)

Var best i test i 2009.

Last edited:
Da har jeg vært ute og shoppet meg newborn sete til tripp trapp stol :D

WOOPS! Dro på bh for mannen skulle se og prøve, og den fargen vi skulle ha, sand(baby jogger city elite)hadde de inne, så den er med hjem nå!!! :D Alt er jo nesten klart!! hehe :)

Vi kom nettopp hjem med babyjogger city elite med deluxe baggen :-) 25% på begge deler siden vi er to, 2000,- spart :-) :-) :-)
Grattis til dere også med den vognen :D Hvilken farge valgte dere? :)

Kjøpte ett stokke badekar som kan brettes sammen☺

Kjøpte sengekant til Stokke sengen!

Vi fikk Stokke tripp trapp og newborn setet, veldig fornøyd :) hentet foresten bleiebøtten jeg hadde bestilt også! Men syns den var så liten!? Den som jeg fikk for 3år siden var dobbelt så stor og fikk 3 refil poser nå fikk vi bare 1 :p syns det var litt merkelig, men men..

Jeg handlet bedside crib, madrass og lekebøylen til BB vippestol. Dro kortet tre ganger og to ulike selgere ;)

Back
Topp