Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fleste varer
Noen som skal kjøpe noe eller har gjort det?
Vi skal mest sannsynlig kjøpe baby jogger city elite med deluxebag
Ikke nettbutikk dessverre...på nettbutikken også?
Ikke nettbutikk dessverre...
Vi sparer over 2000 på å kjøpe vogn på salg nå, og billigere enn jollyroom.no også
Kanskje jeg skal ta meg en tur i morgen å titte trenger bilsete, men prisene generelt der ligger vel litt høyere så vet ikke om vi sparer så mye...?
ta en titt på babyshop om bilsete
Har gjort det, mem de er ikke billigst de heller sparer ikke noe særlig på å kjøpe i sverige heller
på lekmer har hatt og kanskje har enda tilbud på bilseterTrudde de hadde slik kampanje nå?
Trudde de hadde slik kampanje nå?
Da så... kjedelig da. Vi får kanskje kjøpe bilsete og newborn billig billig av en kollega,så håper de ikke bruker for lang tid til å bestemme seg hva de skal haJoda, men ikke noe å hoppe i taket etter har vært inne og tittet
Da så... kjedelig da. Vi får kanskje kjøpe bilsete og newborn billig billig av en kollega,så håper de ikke bruker for lang tid til å bestemme seg hva de skal ha
Kanskje jeg skal ta meg en tur i morgen å titte trenger bilsete, men prisene generelt der ligger vel litt høyere så vet ikke om vi sparer så mye...?
Vi sparte hvertfall 900 kr. Det var på både isofixbase og sete da
Men man får jo seter til fast pris rundt den prisen. Så det er verdt å følge med på prisjakt syns jeg
Trenger jo ikke setet akkurat nå
Mimmis koster f.eks maxi-cosi cabriofix, med easyfix base, 1000 kroner mindre enn hos barnas hus til vanlig
Rart det skal være så stor forskjell da! Det setet vi skulle ha finner jeg ikke særlig billigere på nettet hvertfall. Vi trenger det såklart ikke enda, men det var en måneds leveringstid på vårt sete, så vi ville ikke vente så veldig mye lenger. Cabriofix er visst på vei ut så kanskje derfor de selger det litt billigere?
Rart det skal være så stor forskjell da! Det setet vi skulle ha finner jeg ikke særlig billigere på nettet hvertfall. Vi trenger det såklart ikke enda, men det var en måneds leveringstid på vårt sete, så vi ville ikke vente så veldig mye lenger. Cabriofix er visst på vei ut så kanskje derfor de selger det litt billigere?
Var mye av det samme pp mange andre seter. Vi driver å titter litt på Brio, men det har de ikke på barnas hus.
Hvilket sete skal dere ha?
Ja det kan jo vær det lønner seg å kjøpe på nettet da vi skal ha det her:
http://www.babybanden.no/products/besafe-izi-go