23 ukers mager?

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Hei! :)
Jeg skal i bryllup når jeg er ca. 23 uker på vei.
Lurer veldig på hvor stor jeg kommer til/kan være da, med tanke på kjole og litt forskjellig.
Vet at det er individuelle forskjeller, men lurer på om noen vil vise frem sin 23ukers mage så jeg kan få en liten pekepinn? :)

Hei! :)
Jeg skal i bryllup når jeg er ca. 23 uker på vei.
Lurer veldig på hvor stor jeg kommer til/kan være da, med tanke på kjole og litt forskjellig.
Vet at det er individuelle forskjeller, men lurer på om noen vil vise frem sin 23ukers mage så jeg kan få en liten pekepinn? :)

D er nok ekstreme forskjeller er j redd, d ser du jo allerede. J er uke 21+1 og er større enn Lillian og.
J veit ikke hvor langt du er nå, men legg på litt på kula bare.
J ble stor ganske fort, og har blitt større fra 3 mnd til nå men d er ikke så veldig mye.., d er nok noen cm men magen fyller seg mere opp istedet. Du forstår sikkert hva j mener.
J syns d mest uforutsigbare er muggene... De lever sitt eget liv!

Omtrent ikke mage her, uke 23 i morgen, vil ta flere uker til min mage blir stor..

D er nok ekstreme forskjeller er j redd, d ser du jo allerede. J er uke 21+1 og er større enn Lillian og.
J veit ikke hvor langt du er nå, men legg på litt på kula bare.
J ble stor ganske fort, og har blitt større fra 3 mnd til nå men d er ikke så veldig mye.., d er nok noen cm men magen fyller seg mere opp istedet. Du forstår sikkert hva j mener.
J syns d mest uforutsigbare er muggene... De lever sitt eget liv!
Jeg er 18+2.
Har typisk "guttemage"
En litt spiss kul på midten og slank ellers liksom :p
(Men skal ha jente på ifølge UL ;) )
Får vel bare vente litt å se.. Vokser man mye på denne tiden kanskje? :)

Jeg er 18+2.
Har typisk "guttemage"
En litt spiss kul på midten og slank ellers liksom :p
(Men skal ha jente på ifølge UL ;) )
Får vel bare vente litt å se.. Vokser man mye på denne tiden kanskje? :)

Nja, j føler mer at magen har fylt seg ut.. J har nok blir litt større og, men føles som om j har vokst mer oppover liksom.., at d bare er blitt dårligere plass til alt d andre en har inni der:)

22+ 6image.jpg

Min mage poppet virkelig ut i uke 19 - 21. Blitt som natt og dag på et par uker.

Min mage poppet virkelig ut i uke 19 - 21. Blitt som natt og dag på et par uker.
Det er det jeg "frykter" (misforstå meg rett)
Kunne du vist et bilde med forskjellen? :)

Nja, j føler mer at magen har fylt seg ut.. J har nok blir litt større og, men føles som om j har vokst mer oppover liksom.., at d bare er blitt dårligere plass til alt d andre en har inni der:)
Akkurat slik føles det her også :) vokst en del, men mest "fyllt opp". Begynner å bli lite plass til mat...

Back
Topp