Kjære vene, noen har mer spennende jobber enn andre!God morgen!
På jobb i dag og. Er akkurat nå på væpnet gisselaksjon med som har pågått siden 2 i natt. 12 politibiler, delta, skarpskyttere osv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjære vene, noen har mer spennende jobber enn andre!God morgen!
På jobb i dag og. Er akkurat nå på væpnet gisselaksjon med som har pågått siden 2 i natt. 12 politibiler, delta, skarpskyttere osv..
Masse lykke til på ul idag [emoji1]
Men jeg skal gå kl 13.30 i dag for å komme meg i tide til gyn for ul. Det blir spennende!
God morgen! Vi gjør oss klare for å reise til Gardermoen og erobre Paris [emoji173] er også etter egne beregninger 13+0 idag![]()
Idag har sambo fri fra jobb og vi skal på ul kl 13. Er 12+2 idag. Kjenner jeg nesten gruer meg mer enn gleder meg etter og ha lest om alle MA'ene her siste tiden![]()
Dark dining er et konsept hvor vi får servert fire retters middag helt i mørket. Dem sier det skal få fram andre sanser. Høres helt merkelig ut, men vi får prøve det [emoji28]
Er kanskje ikke så dumt med den sykemeldingen da nei.. viktig å prøve å huske å slappa av også [emoji13]Puh! Formen er dårligere enn jeg trodde gitt... Etter en halvtime hestekos og påfølgende mathandling er jeg helt skutt. Kanskje det var greit med den sykemeldingen allikevel...
Takk! Vi har planer om å kose oss der på lørdag! Er meldt knall vær. Men det får bli samboer som koser seg med vinRiktig god kjærlighetstur! Er det varmt nok ville jeg kjøpt litt mat og drikke og tatt turen til trappa ned fra Sacreceur i kveldinga. Husker jeg syntes det var kjempekoselig (den gang riktignok inkludert billig rødvin). Var mange som samlet seg der og noen hadde med gitar. Jeg besøkte ei venninne og hun sa de ofte hang der når de ikke hadde andre planer.

Sjekket opp og lagret! Merci! ❤God tur!!! Forresten, hvis dere letter dere frem til Rue Sainte Anne i Paris, så er utvalget av asiatisk mat helt fenomenalt der. Talte 42 restauranter bare i den ene gata
Kos dere!!
Så flott fyr! [emoji4]Jeg rett og slett elsker samboeren min![emoji173]️ Under en særdeles kvalm og sliten dag på jobben sender han melding og spør hva jeg ønsker meg til middag! Og da jeg kom hjem stod pannekakene jeg hadde bestilt klar på bordet[emoji173]️ Hverdagslykke!!
Absolutt bra fyr!Så flott fyr! [emoji4]
Snakk om hverdagslykke på det beste [emoji7]Jeg rett og slett elsker samboeren min![emoji173]️ Under en særdeles kvalm og sliten dag på jobben sender han melding og spør hva jeg ønsker meg til middag! Og da jeg kom hjem stod pannekakene jeg hadde bestilt klar på bordet[emoji173]️ Hverdagslykke!!
Åååh <3 så fantastiskJeg rett og slett elsker samboeren min![emoji173]️ Under en særdeles kvalm og sliten dag på jobben sender han melding og spør hva jeg ønsker meg til middag! Og da jeg kom hjem stod pannekakene jeg hadde bestilt klar på bordet[emoji173]️ Hverdagslykke!!
Det smakte nydeligNå fikk jeg lyst på pannekaker! Pannekaker i morgen!
Hvordan liker du pannekakene? Tynne? Luftige? [emoji1]Det smakte nydelig[emoji173]️ Anbefales[emoji173]️