23.mars

I dag har samboeren fri fra jobb så han har bestemt at datteren min også skal ha en fridag fra barnehagen. Planen er vel egentlig lekeland, men for min del spørs det om formen er like enig [emoji14]
Lekeland er slitsomt nå!! Jeg var der på fredag og forrige helg. Og min løper rundt alene/med venner, men det var så bråkete. Jeg var helt utkjørt etterpå. Sååå... Lykke til [emoji23] (tips:Send de alene)
 
God morgen [emoji4] jeg er i Brussel pga jobb. Vært borte fra familien siden mandag, skal hjem i kveld. Gleder meg veldig til det! Kommer til å bli en lang dag i dag tror jeg.
Så spennende å være i Brussel med jobben! Men jeg skjønner godt at du gleder deg til å komme hjem. Du går kose deg med litt belgisk sjokolade så blir kanskje dagen litt kortere [emoji6]
 
God morgen, skal i dag bli med mellomstemann i flokken på innskrivning på Skolen! Blir spennende[emoji16][emoji1360]
 
God morgen! Vi gjør oss klare for å reise til Gardermoen og erobre Paris [emoji173] er også etter egne beregninger 13+0 idag :joyful:
Riktig god kjærlighetstur! Er det varmt nok ville jeg kjøpt litt mat og drikke og tatt turen til trappa ned fra Sacreceur i kveldinga. Husker jeg syntes det var kjempekoselig (den gang riktignok inkludert billig rødvin). Var mange som samlet seg der og noen hadde med gitar. Jeg besøkte ei venninne og hun sa de ofte hang der når de ikke hadde andre planer.
 
God morgen! Vi gjør oss klare for å reise til Gardermoen og erobre Paris [emoji173] er også etter egne beregninger 13+0 idag :joyful:
God tur :D kjenner jeg bare ble litt misunnelig nå [emoji14]
 
Idag har sambo fri fra jobb og vi skal på ul kl 13. Er 12+2 idag. Kjenner jeg nesten gruer meg mer enn gleder meg etter og ha lest om alle MA'ene her siste tiden :(
Lykke til! Jeg skal kl 14.20. Jeg tror Gullfisk også skal.
Satser på at alt er bra hos alle oss! Nå har det vært nok tull i denne gruppa! (Fingers crossed og bank i bordet)
 
Dark dining er et konsept hvor vi får servert fire retters middag helt i mørket. Dem sier det skal få fram andre sanser. Høres helt merkelig ut, men vi får prøve det [emoji28]
Oi, så kult! Det har jeg aldri prøvd før. Du må gi oss rapport da :p
 
God morgen! :flower
På jobb i dag og. Er akkurat nå på væpnet gisselaksjon med som har pågått siden 2 i natt. 12 politibiler, delta, skarpskyttere osv..
På Billingstad? Jeg leste akkurat nyheter.. Men hvor kan du kanskje ikke si? Uansett, hørtes litt for actionfylt ut for meg her jeg sitter godt plsnta på kontoret.
 
Dark dining er et konsept hvor vi får servert fire retters middag helt i mørket. Dem sier det skal få fram andre sanser. Høres helt merkelig ut, men vi får prøve det [emoji28]
Spennende! Og jeg sier som charon, fu må avgi rapport [emoji4]
 
Dark dining er et konsept hvor vi får servert fire retters middag helt i mørket. Dem sier det skal få fram andre sanser. Høres helt merkelig ut, men vi får prøve det [emoji28]
Høres spennende ut!:) Men hvis det er noe som slår an og anbefales, så tror jeg allikevel jeg må vente til luktesansen demper seg noe:woot: ville nok blitt for overveldende per i dag:sour:
 
Lekeland er slitsomt nå!! Jeg var der på fredag og forrige helg. Og min løper rundt alene/med venner, men det var så bråkete. Jeg var helt utkjørt etterpå. Sååå... Lykke til [emoji23] (tips:Send de alene)
Huff ja, ser for meg det er forferdelig [emoji23] men samboeren er ikke like forståelsesfull når det kommer til hvor utslitt jeg blir for tiden [emoji14]
 
Back
Topp