23.11.2012

Shadow: Hvordan klarer du å multiquote innlegg??

Ja godt spm jeg bare trykker svar, skriver det jeg skal svare så tryker jeg svar igjen og da ligger de seg så fint under hverandre :)
 
Jeg er virkelig skuldig noen innlegg i kveld. Med shopping onsdag og SU møte i går,så har det blitt lite fra min side :(
Men skal få gjort en innsats når barna er i seng :)
 
Jeg er virkelig skuldig noen innlegg i kveld. Med shopping onsdag og SU møte i går,så har det blitt lite fra min side :(
Men skal få gjort en innsats når barna er i seng :)
Hvordan gikk det på shoppingen forresten?

Veldig koselig at du vil gjøre en innsats når barna er i sengs :)
Kan virke som om vi trenger det for har kun skrevet 200 innlegg så langt! :eek:
 
Ikke dumt! Fikk det til jeg også nå :D Fikk vite fra en modde at det ikke gikk an skjønner du :p
Ja har sett at det er flere som mener det ikke går ;)
så det i test perioden da at det gikk også måtte jeg prøvde jeg det ut og håpet at det funket :D
 
Ja, det er ganske stille her i dag, var det iallefall. Jenta her vil IKKE sove, tror hun har magevondt! så da blir jeg å gå litt at og frem mellom forum og henne ;)
 
Hvordan ligger vi an nå da, dere som ikke sitter på tapatalk?

Jeg kan gå inn via mobilsida altså, men hvis noen kan sjekke kjapt via pc... ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Åh, er jo bare litt over 100 igjen + litt ekstra :) Går unna nå ja ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
nå er je oxo klar:) vært borte i hele dag, men nå har je servert den sjuke gubben middag og fått vesla i seng, så nå håper je å kunne få inn noen innlegg :)
 
Åh, er jo bare litt over 100 igjen + litt ekstra :) Går unna nå ja ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
Ja nå går det unna og bra er det ;) Var litt bekymret en stund
 
Så bra det går fremover. Beklager mitt fravær. Snuppa sovnet ikke før nå :( Så jeg har måttet vært med henne.
 
Har en himla treg pc her om dagen, så er litt tiltak å være her inne merker jeg. Håper ikke pcen krasjer helt altså, er så knotete å sitte på mobilen bare :-/
 
Back
Topp