23.11.2012

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hei jenter da håper jeg dere er klare for en ny dag :D

Juni 2012

(2 ser på)
Tråder:
6.122
Innlegg:
85.172
 
Sånn passe klar, mn er alene i kveld med lillegutt, så da blir det mer tid ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
Så bra da :)

Er nok ganske heldig for her er det bare en rampete katt å passe på + selvsagt Amina :)
 
Jepp, da er vi klar for en ny dag :) Vi er ganske flinke, det må jeg nesten si ;)
 
Håper dere er klare for ikveld jenter for vi ligger bak det vi vanligvis gjør på denne tiden

Juni 2012

(4 ser på)
Tråder:
6.130
Innlegg:
85.303
 
Å shit. Da må vi stå på til kvelden! Håper frøkna sover i kveld da, og ikke er våken et par timer sånn som de siste kveldene...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Skal prøve å få skrevet en del ikveld. Har vært borte hele dagen..
 
Oi.. ja da må vi henge i. Jeg må legge frøkna nå, men kommer inn å skriver innlegg litt senere :)
 
Å shit. Da må vi stå på til kvelden! Håper frøkna sover i kveld da, og ikke er våken et par timer sånn som de siste kveldene...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Jups! Derfor jeg skriver for harde livet nå ihvertfall ;) Eller vent pleier å gjøre det uansett :D

Skal prøve å få skrevet en del ikveld. Har vært borte hele dagen..
Så bra! :D
Har ikke lyst til å gå ut av konkurransen :(
 
Jups! Derfor jeg skriver for harde livet nå ihvertfall ;) Eller vent pleier å gjøre det uansett :D


Så bra! :D
Har ikke lyst til å gå ut av konkurransen :(
Det gjør du faktisk ;)
 
Ser det har vært fryktelig stille her inne i dag. Skal prøve å få gjort en innsats når lillegutt har lagt seg. Orker ikke husvask i kveld uansett ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
Ser det har vært fryktelig stille her inne i dag. Skal prøve å få gjort en innsats når lillegutt har lagt seg. Orker ikke husvask i kveld uansett ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
Så bra da :)
 
Back
Topp