23.11.2012

Nå mangler vi vel ca bare 70-80 innlegg til. Så dette går nok bra :)
 
Nei, nå går jeg til sengs :) Lurer på om vi blir å sove godt i natt nå som storesøster er på overnatting hos ei venninne og gubben er på arrangørfest. Men jeg har nytt stillheten her etter at lillegutt har lagt seg :D


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
Nei, nå går jeg til sengs :) Lurer på om vi blir å sove godt i natt nå som storesøster er på overnatting hos ei venninne og gubben er på arrangørfest. Men jeg har nytt stillheten her etter at lillegutt har lagt seg :D


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
Du må ha en god natt :)
 
ha en god natt. jeg er alene siden mannen plutselig måtte møte på jobb. men det er vanlig, så er vant til det.

så da sitter jeg å prøver å skrive så godt jeg kan.
 
Da er det 20 innlegg igjen til akkurat 500. Går fort når vi først kommer igang :)
jeg ble strømtom på mobilen, så måtte låne padda. Men den er det stort sett storebror og samboer som bruker here i huset så er litt uvant kjenner jeg ;)
 
Nei, nå går jeg til sengs :) Lurer på om vi blir å sove godt i natt nå som storesøster er på overnatting hos ei venninne og gubben er på arrangørfest. Men jeg har nytt stillheten her etter at lillegutt har lagt seg :D


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12

sove godt :) håper du får sove godt i natt :)
 
Ja her har det gått fort i svingene! Men er jo greit å ha noen innlegg å gå på og :)
 
Ja her har det gått fort i svingene! Men er jo greit å ha noen innlegg å gå på og :)
Ja veldig greit! Man vet jo aldri om det er noen smiley eller andre ting :)
 
Hvordan gikk det på shoppingen forresten?

Veldig koselig at du vil gjøre en innsats når barna er i sengs :)
Kan virke som om vi trenger det for har kun skrevet 200 innlegg så langt! :eek:

Shoppingen gikk veldig bra! jeg har bare litt smårusk igjen! :p
 
Back
Topp